سلام

دخترم ، من مشکل  pcos یا تخمدان پلی کیستیک دارم که باعث موهای زائد و آکنه و تیرگی بعضی از نواحی پوست و اضافه وزن و کاهش باروری  و... میشه

ناشکری خدا رو نمی کنم ؛ همیشه خدا رو شکر می کنم برای همه نعمت هایی که حتی قادر نیستم بشمرم و به یاد بیارم

و خدا رو شکر من همه علائم این بیماری رو به صورت شدید ندارم . ولی واقعیت اینه بدن من زیبا نیست و بزرگ ترین کابوس زندگیم اینه همسر آینده ام به خاطر ظاهرم از من متنفر بشه و  برای اولین بار که بدن من رو میبینه تو ذوقش بخوره و به روم بیاره .

هر موقع آینده و این لحظه ها رو تصور میکنم بغض خفم میکنه ، فرار میکنم به تنهاییم تا کسی افسردگیم رو نبینه ، منطقم بهم میگه برای اتفاقی که هنوز نیوفتاده غصه نخور ولی این جور مواقع نمیتونم منطقی باشم

دلم نمی خواد کسی رو که حق داره با یه دختر با بدن زیبا ازدواج کنه رو بدبخت کنم و نمی خوام تحقیر بشم ، نمی دونم شاید بهتره ازدواج نکنم .

دارم مثلا سعی میکنم قوی باشم تا جایی که بتونم اشکالات ظاهریم رو رفع کنم دکتر غدد و زنان  رفتم ( pcos رو نمیشه برای همیشه درمان کرد ولی میشه کنترل کرد ) فقط چند کیلو اضافه وزن دارم باشگاه هم میرم .

 دکتر پوست برای ترک های پوستی و آکنه و  جای جوش و ... ولی به دلایلی خیلی نمیشه کاری کرد ، برای لیزر مو سعی میکنم پول پس انداز کنم هر چند به علت مشکل هورمونی باز هم برمیگرده .

ولی با وجود همه این کارها بازم هر شب بغض گلومو میگیره از ازدواج وحشت دارم ، نمی دونم با این اعتماد به نفس و این ظاهرم چیکار کنم ؟

به علاوه نمی دونم مشکل pco رو به خواستگارها  بگم یا نه؟ (احتمال باروری به اندازه بقیه نیست کمی کمتره ولی  این طور نیست که نازایی باشه) اگه بگم به احتمال خیلی زیاد میرن و پشت سرشون هم نگاه نمیکنند  

ان شاء الله همه جوان ها با فرد مناسبی ازدواج کنند و خوشبخت بشن
برام دعا کنید


پیشنهاد :

دچار اختلال خود زشت پنداری شدم

کلافه شدم از بس خودم رو با بقیه مقایسه کردم

همش خودم رو با دیگران مقایسه میکنم

مشکل من در یه کلام کمبود اعتماد به نفس و خود زشت پنداری هست

از خودم بدم میاد

با این که بقیه میگن خوشگلی، اصلا از چهره م خوشم نمیاد

من دخترى نازیبا (زشت) هستم.

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم


مرتبط:

چرا شوهرم از ظاهرم تعریف نمیکنه؟

اگه شوهرم منو دوست داره باید ظاهرم رو هم دوست داشته باشه

شوهرم اصلا مثل گذشته از ظاهرم تعربف نمیکنه

نقش ظاهر زن در علاقمند شدن شوهر به او



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)