سلام دوستان

لطفا کمکم کنید

من یه دختر 18 ساله م واقعیت این که اصلا از چهره م خوشم نمیاد نمیدونم چه بلایی به سرم اومده شاید باورتون نشه خیلی ها از چهره من تعریف میکنن میگن خوشگلی ولی اصلا باورم نمیشه .

مثلا وقتی توی کلاس دانشگاه میشینم خیلی از استاد ها مخصوصا آقایون بهم توجه میکنن ولی من از چهره م متنفرم از خصوصیات ظاهری من ؛

پوست گندمی روشن، ابروهای مشکی پر پشت و حالت دار ، چشمان قهوه ای عسلی ، بینیم رو به تازگی عمل کردم ولی ازش خوشم نمیاد . بینی قبلیم قوز داشت نمیدونم از هیچ چیز چهره م خوشم نمیاد و اتفاق بدتر این که هر دفعه یه جای صورتم رو زشت میبینم یا به هیکلم گیر میدم .

دیگه دلم میخواد خودکشی کنم نامزدم از چهره و هیکلم تعریف میکنه ولی من باز هم باور نمیکنم وقتی بینیم رو عمل کردم بعضی ها می گفتن خوشگل بودی و خوشگل تر شدی ولی من باورم نمیشه .

بعضی وقتها که توجه کسی رو نمی بینم احساس زشتی میکنم میدونید من توی خانواده ای بزرگ شدم که پدر و مادرم خودشون رو خیلی قبول دارن یعنی از لحاظ چهره و قیافه و اینا ولی من میگم من که از یه خانواده ی زاغ چشم به دنیا اومدم ، چرا زاغ نیستم ؟

بعضی شب ها به خودم میگم ای کاش فردا دیگه از خواب بیدار نشم یا زیر عمل که بودم میگفتم ای کاش بلند نشم . خیلی زندگی برام سخت شده .

خواهش میکنم کمکم کنید ایا واقعا افراد زیبا رو هم دچار این مشکلات هستن یا من فقط اینطوریم ؟ پیش مشاور هم رفتم فایده نداشت چون میگفت مشکلت اعتماد به نفسته .


پیشنهاد :

من دخترى نازیبا (زشت) هستم

دچار اختلال خود زشت پنداری شدم

کلافه شدم از بس خودم رو با بقیه مقایسه کردم

همش خودم رو با دیگران مقایسه میکنم

مشکل من در یه کلام کمبود اعتماد به نفس و خود زشت پنداری هست

از خودم بدم میاد

با این که بقیه میگن خوشگلی، اصلا از چهره م خوشم نمیاد

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

کابوس زندگیم اینه همسر آینده ام به خاطر ظاهرم ازم متنفر بشه

حکمت خلقت آدم های زشت چیه ؟

هیچ کدام از خواستگاران قبلیم به زشتی نامزدم نبودن

مشکل من در یه کلام کمبود اعتماد به نفس و خود زشت پنداری هست

احساس میکنم خیلی زشتم ،منو دید اخلاقش عوض شد

همه خوشگلی آدم تو دماغشه مگه نه؟

آقایون مذهبی چقدر به خوشگلی همسر توجه دارن ؟

خدا انگار این دنیا رو ساخته فقط واسه خوشگلا

مگه زندگی فقط مال خوشگلاست ؟

تعریف مرد ها از دختر یا زن خوشگل چیه ؟

همه چی تو زندگی دارم به جز خوشگلی

احساس می کنم دیگران الکی بهم میگن که خوشگلی

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگارن بهتر

دوست دارم همه وجودمو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)