سلام

من یه دختر 19 ساله هستم که خانواده ی مذهبی و خوبی دارم و خودم هم مذهبی و عاشق ولایت و رهبرم هستم. دانشجوی رشته ی تاپ یکی از دانشگاه های دولتی تهرانم و از نظر اخلاقی و اعتقادات خیلی ها بهم لطف دارند و بین دوستانم الحمدلله محبوبیت زیادی دارم ( قصد تعریف ندارم و صرف معرفی میگم )

بنده آرزوم اینه یه همسر مومن و ولایی داشته باشم و تشکیل خانواده و مهریه ی کم رو یک جهاد میدونم همونطور که حضرت آقا و حاج آقا  پناهیان تشویق میکنند. خانواده ام به خصوص پدرم هم هیچ شرایطی به جز اخلاق و ایمان نگذاشتند برای ازدواجم


این روزها اعتماد به نفسم داره هر روز کم تر کم تر میشه. من یک قیافه ی عادی و معمولی دارم ولی چشمام و لب هام ریز هستند ولی احساس میکنم قیافه زیبا از نظر مردم خیلی مهم تره! برای همین وقتی دوستام و اطرافیانم یه مورد خیلی خوب رو پیشنهاد میدن که معرفی کنن ناخودآگاه میگم نه و رد میکنم چون میترسم من رو نپسندند و این باعث له شدن غرورم میشه
من  واسه ازدواج نکردن نمیترسم.نگران اینم که فرد مومنی که من برای خودم مناسب میدونم قبل از پرسیدن اعتقاداتم و شناختن من فقط به ظاهرم توجه کنه...

آقایون مذهبی چقدر به این مورد توجه دارن که همسرشون خوشگل باشه؟در چه حدی؟


پیشنهاد :

من دخترى نازیبا (زشت) هستم

دچار اختلال خود زشت پنداری شدم

کلافه شدم از بس خودم رو با بقیه مقایسه کردم

همش خودم رو با دیگران مقایسه میکنم

مشکل من در یه کلام کمبود اعتماد به نفس و خود زشت پنداری هست

از خودم بدم میاد

با این که بقیه میگن خوشگلی، اصلا از چهره م خوشم نمیاد

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

کابوس زندگیم اینه همسر آینده ام به خاطر ظاهرم ازم متنفر بشه

حکمت خلقت آدم های زشت چیه ؟

هیچ کدام از خواستگاران قبلیم به زشتی نامزدم نبودن

مشکل من در یه کلام کمبود اعتماد به نفس و خود زشت پنداری هست

احساس میکنم خیلی زشتم ،منو دید اخلاقش عوض شد

همه خوشگلی آدم تو دماغشه مگه نه؟

خدا انگار این دنیا رو ساخته فقط واسه خوشگلا

با این که بقیه میگن خوشگلی، اصلا از چهره م خوشم نمیاد

مگه زندگی فقط مال خوشگلاست ؟

تعریف مرد ها از دختر یا زن خوشگل چیه ؟

همه چی تو زندگی دارم به جز خوشگلی

احساس می کنم دیگران الکی بهم میگن که خوشگلی

عمل زیبایی بینی و جذب خواستگارن بهتر

دوست دارم همه وجودمو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)