با سلام و عرض ادب خدمت همه ی خوانندگان اعم از خانم و آقا

خواهش میکنم خانمها با دقت بخونن!

یه سوالی داشتم که مدت هاست ذهن و روانم رو درگیر خودش کرده. من جوانی 25 ساله و دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف هستم و در حال حاضر هم به فعل شریف تدریس ریاضیات اشتغال دارم و از این طریق هزینه های جاری زندگی و معیشت رو تامین می کنم؛ یعنی قدرت ساپورت مالی دو نفر یعنی خودم و همسر آینده ام رو دارم. 

این مقدمه بود و اما ذی المقدمه!

من به علت مسائل ژنتیکی و توارثی دچار طاسی زودرس شدم و مو های سرم به صورت نعل اسبی دچار ریزش شده و الان به لطف ابر و باد و مه و خورشید، طاس و کچل تشریف دارم! :) لازم به ذکره که خودم هیچ مشکلی با این قضیه نداشته و کاملا باهاش کنار اومدم اما اطرافیان مکرر میگن که شما برای ازدواج باید مو بکارید! بنده با اکراه پذیرفته و به پزشک متخصص رجوع کردم و طبیب، آب پاکی رو دستانم ریختن و فرمودن که شما به علت کمی تراکم در قسمت بانک مو یا همون پس کله، کاندیدای مناسبی برای کاشت نیستید و بهتر اینه که از خیر اون بگذرید! این بنده هم با سرور و بهجت زاید الوصفی به منزل مراجعه کرده و مراتب رو به عرض خانواده رسوندم! 

علی ای حال، سوال بنده از حضرات، مخصوصا نسوان گرامی و بانوان و دخترانِ موقره ی ِ جلیله یِ رشیده یِ عاقله! این هست که کچلی و طاسی "خواستگار" شما در چه حد برایتان حائز اهمیت هست؟ اصلا اگر پسری همه ی شرایط مد نظر شما را داشت آیا طاسی این فرد موجب جواب منفی تان می شود؟ خوهشا صریح و بی پرده رای و نظرتان را با ذکر ادله بازگو نمایید. بنده تصمیم گرفتم در جلسه ی خواستگاری که رفتم اگر طرف مقابل کوچکترین اشاره ای به سر بی زلف و کچلی بنده کردند، با خانواده از جا برخاسته و عزم منزل کنیم؛ چون واقعا هضم این ماجرا که دختری این قدر برای مو، شان و اصالت قائل بشه برای من ثقیل و دشواره! :)

می خواستم نظر شما دختران عزیز رو راجع به دیدگاه ام بدونم.

ببخشید که کمی طولانی شد!

توفیق رفیق راهتان 


مرتبط:

پسری 29 ساله ام که به خاطر کم مو بودن، می ترسم برم خواستگاری

خواستگاری دارم که به دلم نشسته ولی خیلی کچل هستش

از صورت خواستگارم خوشم نیومده (2)

با ظاهر خواستگارم مشکل دارم، بعدا ممکنه بهش علاقه مند بشم؟

خواستگارم بینی خودش رو عمل کرده و من نمیپسندم

خواستگارانی که دارم از لحاظ ظاهری برام جذاب و دلنشین نیستند

می ترسم مثل خواهرم بعد از ازدواج حسرت ظاهر مردان دیگه رو بخورم

فقط با ظاهر خواستگارم مشکل دارم

میدونم که ظاهر مهم نیست ولی ظاهر خواستگارم به دلم ننشست

در جلسه ی خواستگاری چقدر به قیافه و ظاهر پسر اهمیت میدید؟

آیا شغل خوب خواستگار نقص قیافه و چهره رو پوشش میده؟

قیافه خواستگار به دلم نچسبید ردش کردم

توقع دختران 18 ساله در مورد قیافه خواستگار

روی قیافه خواستگارم شک دارم

از لحاظ قیافه خیلی بالاتر از خواستگارم هستم

حساسیت مادر دختر روی تیپ و قیافه خواستگار

تعریف مرد یا پسر خوش قیافه از دید زنان و دختران چیه ؟

ازدواج با یک پسر خوش قیافه چه مشکلاتی داره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)