سلام دوستای گلم...من لیدا ام قبلا هم یه سوال پرسیده بود با این عنوان که از صورت خواستگارم خوشم نیومده..اینم آدرسش...khbartar.blog.ir/post/887

راستش من هنوزم همین مشکلو دارم خییییلی درگیرم نمیدونم تصمیم درست چیه...اون بار راهنماییاتون خیلی کمکم کرد دیدمو عوض کردین...ولی انگار موقتی بود...

من دوبار دیگه اون خواستگارمو دیدم بار دوم ازش خوشم اومد یعنی واسم قابل تحمل بود ولی بار سوم ازش خوشم نیومد قابل تحمل بودا ولی باب میلم نبود اصلا..


یه چیزم هس این خواستگارم یه مقدار شبیه یکی از آشناهای دورمونه که من از بچگی از چهره اش بدم می اومد حالا این آقا فعلا هستش جوابی هنوز بهشون ندادیم...

حالا این وسط واسم یه خواستگار دیگه هم پیدا شده که اونم شرایط خوبی داره ولی چهره ی اونم به دلم ننشته ..حالا قراره این آقا هم بیاد تا باهم صحبت کنیم..

ولی من خییلی میترسم نمیدونم اگه دیدمشو از اینم خوشم نیومد چی کنم خونوادمم همش میگن اینا خوبن اینارو الکی رو رد نکن در حالیکه میدونم اونا هم خواستگارامو جذاب نمیدونن...!!!

ای خدا آخه من چندتا خواستگار خوبو فقط به خاطر ظاهرشون رد کنم یعنی حق من نیست که یه خواستگار  درحد خودم داشته باشم...البته  از نظر ظاهری داشتما ولی اونا رو از یه جهات دیگه در حد من نبودن....


همش دعا میکنم که ای خدا یه شوهری نصیبم کن که از نظر ظاهری هرجورهم باشه من فقط اونو ببیینم نه هیچ مردو پسر دیگه ای رو..دوس دارم اونو جذابترن مرد دنیا بدونمو بس....ولی با این وضعی که دارم میترسم با همینا ازدواج کنم ولی همش تو دلم بگم ای کاش شوهر منم شبیه شوهر فلانی جذاب بود!!!بعد همش واسم جای سوال میشه که چرا اون با اینکه از نظر ظاهری از من پایینتره باید شوهر خوش قیافه تر از شوهر من داشته باشه...گاهی به خودم میگم ظاهر اینقدم مهم نیس. ولی تا یه دوستمو میبینم که با یه پسره خوش قیافه یا جذاب ازدواج کرده نظرم عوض میشه...

میدونم ظاهر بعد ازیه مدت عادی میشه ولی واسه مردم که عادی نمیشه اونا تا همیشه در مورد آدم نظر میدن..دوس دارم هرکی منو شوهرمو میبینه  بگه چقد بهم میاین دوس دارم چهره ی بچه هام قشنگ باشه.خدایی کیه که از زیبایی بدش بیاد!!! خب منم دوس دارم دیگه.....من 23 سالمه خیلی نیاز به ازدواج دارم به نظرتون چیکار کنم؟؟ یعنی این دو تا آقا رو هم ردکنم؟فقط به خاطر ظاهر؟  از نظرم رد کردنشون اصلا عقلانی نیس باید یکیو انتخاب کنم....به نظرتون چطور خودمو راضی کنم تا بیخیال ظاهرشون بشم؟؟؟اگه بیخیال شم نکنه چند وقت بعد پشیمون شم؟


مرتبط:

با ظاهر خواستگارم مشکل دارم، بعدا ممکنه بهش علاقه مند بشم؟

خواستگارم بینی خودش رو عمل کرده و من نمیپسندم

خواستگارانی که دارم از لحاظ ظاهری برام جذاب و دلنشین نیستند

می ترسم مثل خواهرم بعد از ازدواج حسرت ظاهر مردان دیگه رو بخورم

فقط با ظاهر خواستگارم مشکل دارم

میدونم که ظاهر مهم نیست ولی ظاهر خواستگارم به دلم ننشست

در جلسه ی خواستگاری چقدر به قیافه و ظاهر پسر اهمیت میدید؟

آیا شغل خوب خواستگار نقص قیافه و چهره رو پوشش میده؟

قیافه خواستگار به دلم نچسبید ردش کردم

توقع دختران 18 ساله در مورد قیافه خواستگار

روی قیافه خواستگارم شک دارم

از لحاظ قیافه خیلی بالاتر از خواستگارم هستم

حساسیت مادر دختر روی تیپ و قیافه خواستگار

تعریف مرد یا پسر خوش قیافه از دید زنان و دختران چیه ؟

ازدواج با یک پسر خوش قیافه چه مشکلاتی داره ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)