سلام دوستان

من 23 سالمه. یه خواستگار دارم که همه جوره خوبه. ملاک هایی که من میخوام رو داره وضع مالیشم خیلی خوبه ...ولی من از صورتش خیلی خوشم نیومده .

حالا نمیدونم چیکار کنم!!! من قبل از اینکه حضوری ببینمش چند تا عکس ازش دیده بودم عکس هایی که بدون فتوشاپ بود تو عکس ها یه کم برام جذابیت داشت ولی خودش رو که دیدم اصلا اونی نبود که تو عکسها میدیدم خیلی خورد تو ذوقم ...

جدا از این چون کلا وضع مالی شون خوبه از ما که در حد متوسط رو به بالاییم خیلی بالاترن. ممکنه این اختلاف مشکل به وجود بیاره ؟

یه چیز دیگه اونم اینه که من فقط یه بار این آقا رو دیدم...به نظرتون جی کنم ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه)