سلام
من الان نیاز به ازدواج پیدا کرده ام. خواستگاری اومده که به دلم نشسته ظاهرش و تیپش به جز موهای سرش که هیچی روی سرش نیست و تقریبا خیلی کچل هستش و میخواستم دوستان لطف کنید بگید کچلی ایشون ارثی خواهد بود؟ بچه ام کچل میشه؟؟

مردهای کچل از اینکه کچل هستن چه جور طرز فکری دارن البته برا من کچلی اش اهمیت نداره و قلبا عاشقش شده ام . پسر همسایمونه قبلا ازم خواستگاری کرده بود اما بخاطر کچلی ردش کردم که بعدا پشیمون شده بودم .

چجوری بهش بگم مو بکاره اما بهش برنخوره و قبول کنه بره دکتر
مرسی

مرتبط:

پسری 29 ساله ام که به خاطر کم مو بودن، می ترسم برم خواستگاری

کچلی و طاسی "خواستگار" شما در چه حد براتون مهمه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)