سلام

من با یه پسری ارتباط کاری مون زیاده و البته توی همکاری مون رسمی هستیم با هم. یعنی رابطه خاصی بین مون نیست که دوستی به حساب بیاد. چند روز پیش که داشتیم میرفتیم کارهای شرکت رو انجام بدیم به طور اتفاقی توی راه خواهرش رو دیدیم که گفت خواهرمه (من اولین باری بود که خوهر این آقا رو میدیدم) و وقتی داشتیم احوال پرسی میکردیم ، تا اومد طرف من احوالم رو بپرسه سریع گفت به به خانم مشتاق دیدار.

حالا سوالم اینه که به نظرتون چرا این رو گفت اصلا . آخه این حرفو معمولا وقتی میگن که کسی رو چند بار دیده باشن یا بشناسن و مدتی ندیده باشن، ولی من که این خانم رو اصلا نمیشناختم و از طرفی هم هیچ رابطه دوستی یا چیز خاصی بین من و اون آقا نیست که. به نظرتون چرا دختره اینو گفت؟ مگه منو میشناخته یا برادرش رفته از من چیزی گفته پیش اون ؟ خیلی برام عجیب به نظر اومد و به روی خودم نیاوردم.

البته لطف کنید نگید این مساله بی اهمیت رو چرا اینجا پرسیدی چون واقعا برای من سواله و لطفا به موضوع سوالم اگه چیزی به ذهن تون میرسه جواب بدین. از یه طرفم این پست خودش یه نوع تذکره و یادآوری به چطور حرف زدن. هر حرفی باید توی موقعیتش باشه. مگه نه ؟

مرسی از نظرات تون.

ایام خوبی داشته باشید.


مرتبط :

در جمع های دوستانه، از چی حرف بزنیم که غیبت نشه ؟

دوست دارم که غیبت کردنم کم بشه اما نمیدونم چه جوری؟

گناه غیبت چه جوری بخشیده میشه ؟

موقع حرف زدن با دیگران، حرف کم میارم

دلم میخواد همه جا حرف برای گفتن داشته باشم

مراقب حرفها و گفته هایمان باشیم

اصولا حرف مردم برام مهم نیست

به حرف مردم خیلی حساسم

چکار کنم راحت حرفم رو بزنم و تصمیم بگیرم؟

از روی سادگیم یه حرفی میزنم که نباید بزنم

چطوری به خاطر کم حرفیم مغرور به نظر نرسم؟!

اول فکر کنید بعدا حرف بزنید

مواظب حرف ها و رفتارهامون باشیم

اصلا بلد نیستم خوب حرف بزنم

قبل از هر چیزی اول یاد بگیریم چطور باید حرف بزنیم!

حرف های دیگران خیلی واسم مهم شده

عاقل اول فکر می کند سپس حرف می زند

تصمیم گرفتم دیگه زیاد حرف نزنم

حرف بقیه نسبت به من و رفتارم برام خیلی مهمه

بعضی حرف ها رو هر جایی نزنید

دل شیر ندارم که حرفم را رک بگویم

می خوام قوی بشم طوری که در مقابل حرف دیگران خودم رو نبازم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)