با عرض سلام

من دختری 20 ساله هستم . در حال حاضر دانشجو هستم. الان حدود 4 سال است که با یک پسری ارتباط دارم و واقعا همدیگر را دوست داریم ولی بنابر مشکلاتی که داریم نمیتوانیم به هم برسیم .

از شما خواهش میکنم که ما را در حل این مشکلات یاری کنید.

مشکل اصلی ما خانواده من است که اولا مذهبی هستن و اعتقادی به دوست داشتن و ازدواج ما ندارند و دوما میخواهند که من با فامیل ازدواج کنم ولی من نمیخواهم با فامیل ازدواج کنم .

نمیدانم چگونه انها را راضی کنم خودم هم نمیخواهم که بی آبرویی اتفاق بیفتد و کسی بفهمد که ما دوست بودیم و یا اصلا با فرار کردن به هم برسیم .

سومین مشکل ما این است که راه ما کمی دور است و خانواده ام ان را بهانه میکنند و من خواهر بزرگتر هم دارم که ازدواج نکرن آن بهانه دیگری هست که میگیرند .

از شما تقاضا دارم که من را راهنمایی کنید .

واقعا نمیتوانم مشکلم را جز خدا و شما به کس دیگری بگویم و حرف های هیچ کس را هم قبول ندارم . به نظر شما چگونه میتوانم با انها حرف بزنم چون مشکل بعدی من عدم اعتماد به نفس من است .

به قول دوستم دل شیر ندارم که حرفم را رک بگویم وقتی هم که میگویم با مخالفت مادرم رو به رو میشوم با پدرم هم اصلا نمیتوانم در این باره حرف بزنم .

ممنون از وقتی که در اختیارم گذاشتید

با سپاس از شما


مرتبط :

در جمع های دوستانه، از چی حرف بزنیم که غیبت نشه ؟

دوست دارم که غیبت کردنم کم بشه اما نمیدونم چه جوری؟

گناه غیبت چه جوری بخشیده میشه ؟

موقع حرف زدن با دیگران، حرف کم میارم

دلم میخواد همه جا حرف برای گفتن داشته باشم

مراقب حرفها و گفته هایمان باشیم

اصولا حرف مردم برام مهم نیست

به حرف مردم خیلی حساسم

چکار کنم راحت حرفم رو بزنم و تصمیم بگیرم؟

از روی سادگیم یه حرفی میزنم که نباید بزنم

چطوری به خاطر کم حرفیم مغرور به نظر نرسم؟!

اول فکر کنید بعدا حرف بزنید

مواظب حرف ها و رفتارهامون باشیم

اصلا بلد نیستم خوب حرف بزنم

قبل از هر چیزی اول یاد بگیریم چطور باید حرف بزنیم!

حرف های دیگران خیلی واسم مهم شده

عاقل اول فکر می کند سپس حرف می زند

تصمیم گرفتم دیگه زیاد حرف نزنم

حرف بقیه نسبت به من و رفتارم برام خیلی مهمه

بعضی حرف ها رو هر جایی نزنید

هر حرفی باید در موقعیت خودش زده بشه

می خوام قوی بشم طوری که در مقابل حرف دیگران خودم رو نبازم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)