سلام

یه سوال داشتم خیلی مهمه نظرتون در مورد ازدواج با پسری که دوست دختر داشته چیه؟ عاقلانه است ؟

***

ازدواج با پسری که از 18 سالگی شروع به دختر بازی کرده، کار درستیه؟ من این موضوع رو میدونم یعنی میشناسمش. الان 26 سالشه. خیلی دوس دختر داشته اما میگه دیگه همشونو ول کردم. الان اومد خواستگاریم. بهم میگه که از اولش منو میخواسته. پسره از همه نظر خوبه. نگرانیم بابات دوس دختراشه. میدونم ولشون کرده ولی آیا ممکنه دوباره بره سراغشون؟؟ من بیست سالمه تا حالا با پسری نبودم. مانتویی و محجبم. اون میگه از اول عاشق من و حیای من بود. و دوس دختراش هیچ ارزشی واسش نداشتن! بنظرتون جواب مثبت بدم؟ اون قسم میخورد که دوستم داره و تنهام نمیذاره. اما من نگرانم. آیا نگرانیم بجاست؟ در ضمن اون نماز میخونه و شخص با ایمانی هستش. بهم گفت که با دوس دختراش تا حالا ارتباط جنسی نداشته و حتی دسش بهشون نخورده. من این حرفشو باور کردم مطمئنم داره راست میگه. ولی ترسم از آینده است.

مرتبط :

به هیچ وجه پیشنهاد نکنید که کسی بره دوست دختر یا پسر بگیره

در خواستگاری، گناهان گذشته رو باید فاش کنیم ؟

می ترسم شوهرم متوجه گناهان گذشته ام بشه

گناهان دوران بچگیم باعث شدند که خواستگارانم رو رد کنم

میخوام از دست دوست پسرم شکایت کنم ؟

فهمیدم نامزدم قبلا دوست پسر داشته ، در مرحله قبل طلاق هستیم

متاهلم ، چطور جلوی تماس های دوست پسر سابقم رو بگیرم ؟

دروغگویی بعضی از دختران دوست پسر دار به خواستگار

دوست پسر قبلیم تهدید کرده فیلم هایی که ازم داره رو پخش می کنه

ازدواج کردم ولی هنوز تو فکر دوست پسرمم

تردید در ازدواج با دختری که 7 سال دوست پسر داشته

اگه در گذشته دوست پسر داشتی زن من نشو ...

میخوام برم دوست دختر پیدا کنم تا از فکرها و فشار ها خلاص بشم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)