سلام

دوستان در خانواده یه مشکل خیلی بد دارم که جوری منو عصبی میکنه که دوست دارم پله ها رو با دندونام گاز بگیرم از فرط خشم .

عادت داریم موقع غذا خوردن همه دور یه میز جمع شیم و خلاصه جمع صمیمی هستش اما چیزی که بشدت منو عصبی میکنه و حتی گاهی به قتل هم فکر کردم ، صدای ملچ ملوچ غذا خوردن پدر و مادرم هستش .

بنده به طرز وحشتناکی فقط لازمه واسه یه ثانیه این صدا رو بشنوم تا کل روزم رو عصبی باشم و بعضی اوقات مشت میکوبم تو دیوار . بیش‌تر اوقات از فرط خشم سر غذا قاشق رو گاز میگیرم جوری که دندونام درد میگیره ولی چون پدر و مادرم هستن نمیتونم چیزی بگم .

دوستان چی کار کنم از این مشکل خلاص بشم ؟ بدجوری روی صدای ملچ ملوچ حساسم اینقدر که از شنیدن این صدا حالم بهم میخوره میترسم مجبور بشم طرف رو با دستام خفه کنم تا صدا رو نشنوم .

لطفا کمکم کنید بدجور داره این مشکل رو زندگی عادیم تاثیر میذاره


مرتبط با ناراحتی از پدر:

مدتی هست که احساس میکنم کاملا از پدرم متنفرم

پدرم کلا هیچ ارزشی برا ما قائل نیست

از پدرم دیگه رسما بدم میاد

شوخی های پدرم عین مته رو روانمه

با پدرم هر روز دعوا دارم، دعوای خیلی بد

علت بسیاری از بیماری های روحی من پدرمه

حرفها و حرکات پدرم آزارم میده

به خاطر اعتیاد پدرم هر جا رفتم خواستگاری، نه شنیدم

از دست پدرم شدم یه آدم عصبی

میخوام ازدواج کنم ولی پدرم خرج جهیزیه م رو نمیده

از پدرم که خرجی نمیده شکایت کردیم

دختری هستم که پدرم منو شیطان بزرگ میدونه

برای پدرم مهم نیست که من تو چه شرایط بحرانی قرار دارم

پدرم مگه پادشاهه که سفره براش پهن کنن و جمع کنن ؟

خواستگارام به خاطر پدرم منصرف میشن

دختر 16 ساله ای هستم که پدرم حالش ازم بهم میخوره

من فقط آرامش میخوام، چیزی که تو خونه ی پدرم ندارم

پدر و مادرم منو بدبخت کردن

دخترانی که پدرشون معتاد هستند چه حسی نسبت به اونا دارن ؟

حالم از رفتارای مضخرف پدرم بهم میخوره

الان که از مادرم بدم میاد راحت ترم

دیگه تحمل زندگی با پدر و مادرم رو ندارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه)