سلام
قبلا پستی گذاشته بودم که به دیر اومدن های پدرم مشکوک شدیم که سرچ کردم پیدا نشد . که تو اون راهنمایی شدم به اینکه یه جوری تعقیبش کنیم به هر نحوی بود یه آشنا واسطه شد و تعقیب کردیم دیدیم بله درسته حدسمون .
درگیری ها پیش اومد دعوا و انکار کردنش و بهانه گیری های عجیبش که انگار اون زن یه جورایی مخشو زده بود. ما هم گفتیم دنبال بهانه ای دعوا درست کنی بود و نبودت فرقی نداره برو بیشتر ما رو عذاب نده. پولش و خرجیش و به رخمون نکشه خودمون داریم . منت میذاشت خیلی...فکر میکرد همه چیز یخچاله .
رفت و پشت سرشم نگاه نکرد تو همین پروسه 6 ماهه قبل اصلا خرجی نمیداد ( قبلشم بسیار خسیس بود ) و ماهی فوقش 100 هزار که اصلا به چشم نمیومد  و پول آب برق و  ... وجودش آزار میداد ههمون رو ، کسی که اینقدر بهش اطمینان داشتیم چند ساله داره به همون دروغ میگه و خیانت ... .
خلاصه ما یه هفته بعده رفتنش بهمون گفتن حقتونو بگیرین چون اون کارمنده و حق اولاد میگیره درخواست نفقه کردیم فقط منو خواهرم که دانشجو هستیم ، مامانم هیچ اقدامی نکرد ...
موعده دادگاه 40 روز بعد بود تو این مدت اصلا نیومد و ما خودمون یه جوری سر کردیم خدا رو شکر مادرم شاغله منم شغل آزاد دارم و خونه هم هست  اما باید حقمونو بگیریم چون حق گرفتنیه خصوصا از آدمی که وقتش و خوشی شو برا خانوادش نذاره .
درخواستم از کاربرا اینه سه روزه دیگه موعده دادگاهمونه ، برامون دعا کنین به خیر بگذره . و اگه کسی تجربه در اطرافش یا خودش داره لطفا راهنمایی کنه من اصلا نمیدونم قراره چی بشه میاد نمیاد نمیخوایم روبرو شیم .
از کسایی که رشتشون حقوقه یا وکیلن میخام راهنماییم کنن .  تو سایت ها گشتم و میدونم حل میشه و دادگاه اگه نیادم دادگاه خودش اقدام میکنه...میدونم چه مقداریه نفری تقریبا 200

بیشتر بخوانید ...

مدتی هست که احساس میکنم کاملا از پدرم متنفرم

پدرم کلا هیچ ارزشی برا ما قائل نیست

از پدرم دیگه رسما بدم میاد

شوخی های پدرم عین مته رو روانمه

با پدرم هر روز دعوا دارم، دعوای خیلی بد

علت بسیاری از بیماری های روحی من پدرمه

حرفها و حرکات پدرم آزارم میده

به خاطر اعتیاد پدرم هر جا رفتم خواستگاری، نه شنیدم

از دست پدرم شدم یه آدم عصبی

میخوام ازدواج کنم ولی پدرم خرج جهیزیه م رو نمیده

دختری هستم که پدرم منو شیطان بزرگ میدونه

برای پدرم مهم نیست که من تو چه شرایط بحرانی قرار دارم

پدرم مگه پادشاهه که سفره براش پهن کنن و جمع کنن ؟

خواستگارام به خاطر پدرم منصرف میشن

دختر 16 ساله ای هستم که پدرم حالش ازم بهم میخوره

من فقط آرامش میخوام، چیزی که تو خونه ی پدرم ندارم

پدر و مادرم منو بدبخت کردن

دخترانی که پدرشون معتاد هستند چه حسی نسبت به اونا دارن ؟

حالم از رفتارای مضخرف پدرم بهم میخوره

الان که از مادرم بدم میاد راحت ترم

دیگه تحمل زندگی با پدر و مادرم رو ندارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه) سوالات حقوقی (۳۹ مطلب مشابه)