سلام

یه جمله ای هست که میگه هیچ وقت 100 درصد رازهات رو به صمیمی ترین دوستت هم نگو، چون ممکنه روزی دشمنت بشه و از همون ها بر علیه ت استفاده کنه! 

اگر ما فرض کنیم همسر آدم شاید صمیمی ترین دوست آدم باشه، یعنی باید در رابطه با همسر هم حد نگه داشت و همه حرف ها رو باهاش نزد؟

من همیشه فکر میکردم اگر یه دوست صمیمی و قابل اعتماد داشته باشم که هر چی توی دلم هست رو بهش بگم، اون همسر آینده ام باشه، ولی بعضی وقت ها حس میکنم با همسر هم نمیشه همه ی حرف ها رو زد. انگار آدم یک سری حرف ها رو فقط باید توی دلش چال کنه. و یا بیاد به صورت ناشناس توی این طور فضاهای مجازی بپرسه و بگه. ولی خب هیچ وقت شبیه این نمیشه که با یه نفر که واقعا بهش اعتماد داری صحبت کنی.

البته یک چیز دیگه هم وجود داره. بعضی حرف ها از جنس ضعف هست. بالاخره هر آدمی یک سری نقاط ضعف داره و یا یک جاهایی بالاخره کم میاره و میخواد وا بده. و دلش میخواد این طور مواقع با یکی حرف بزنه. اما همیشه این ترس وجود داره که من اگر جلوی همسرم ضعف نشون بدم، در آینده دیگه مثل سابق به من اعتماد نمیکنه. 

اگر تا اون روز فکر میکرد که من آدم قوی و تکیه گاه مستحکمی هستم، از اون روز به بعد شاید حس کنه خیلی هم قوی و قابل اعتماد نیستم! و اون چهره ی خوبی که از من تو ذهنش داشته خراب بشه...

خلاصه به نظرتون آدم صد در صد حرف هاش رو (در واقع ضعف هاش رو) بگه به همسرش تا هم خودش سبک بشه و هم شاید یک جور حمایت بگیره ازش؟، یا اینکه ممکنه نتیجه معکوس بده و بهتره یک سری حرف ها رو هیچ وقت با هیچکس نزد؟


مرتبط با همسرداری:

احساس میکنم برای شوهرم دلنشین نیستم

شوهر چقدر باید به زن محبت کنه ؟

مشکلات مالی برام هیچه اگه شوهرم بهم محبت کنه

چرا کلام شوهرم محبت آمیز نیست ؟

خلاء محبت شوهر با هیچ کلاس رفتن و ورزش کردنی پر نمیشه

چیکار کنم تا شوهرم محبت کلامی رو یاد بگیره ؟

نحوه ارتباط کلامی و محبت بین زن و شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

4 اصل برای افزایش محبت بین زن و شوهر

شوهرم با اخلاقه ولی نمی تونه محبت کنه

غر زدن، سرزنش کردن و منت گذاشتن اثر مثبتی روی شوهر نداره

چگونه شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

 روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) روابط عاطفی در دوران عقد (۷۴ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه) روابط عاطفی زن و شوهرها (۸۱ مطلب مشابه)