سلام و عرض ادب
اقایی هستم دارای شرایط خاص ( اختلالات دو قطبی ) با سن 24 سال . شرایط انتخاب برای من و افراد دچار این بیماری نا خوشایند خیلی سخته،  11 ساله تحت درمان هستم و از 100 درصد واکنش های بد این بیماری رو شاید 90 درصدش باعث رشد و ترقی و خود شکوفایی بنده شده ولی 10 درصد باقی انتخاب .
برای افرادی که این بیماری رو دارند مث من برای ایجاد و تشکیل خانواده خیلی سخته . این بیماری خیلی سخته و حال که من به حداقل این تداخلات رسیدم و در حال شکوفایی از تمام جهات زندگی هستم بعضی موقع ها احساس کمبود در روابط اجتماعی و توجه و روابط نزدیک و زناشویی و صمیمانه و روابط در چهارچوبی مستحکم تر و دائمی رو کاملا می تونم حس کنم .
از طرفی صداق در امور اجتماعی و رفتاری و شخصیتی در مواجهه با افراد متناسب از نظر من با صداقت شخصی موجب ازار و رنجش اونها میشم و از من فاصله می گیرند و در خواستگاری های کلا جواب منفی دریافت کردم .

صداقت بیش از حد باعث جدایی ها و سستی در روابط و حتی کم بودن دوستان من شده می خواستم راهنمایی صورت بگیره در زمینه صداقت و صریح بودن و مشکلات دیگر این بیماری ؟
ممنون

مرتبط:

حد و مرز صداقت قبل از ازدواج

در خواستگاری دروغ گفتن نشانه ی نداشتن صداقت هستش ؟

شروع زندگی با دختری که صداقت نداره عاقلانه است ؟

صداقت خواستگارم منو دو دل کرده!

چرا بعضی ها برای صداقت احترام قائل نیستند ؟

دروغگویی بعضی از دختران دوست پسر دار به خواستگار

چطوری در جلسه خواستگاری، بدون دروغ دل طرف رو بدست بیارم ؟

دروغ هنگام تحقیق در خواستگاری

خواهشا در جلسه خواستگاری راستش رو بگید


مرتبط با اختلال دو قطبی:

کاهش میل به ازدواج با بیماری دو قطبی ارتباطی داره؟

میشه با شخصی که افسردگی دو قطبی داره زندگی کرد؟

تجربیات شما در مورد درمان اختلال دو قطبی

خانمم اختلال دو قطبی داره، دوستش‌ دارم ‌ولی ‌خسته‌ام


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)