کاربران محترم

 سلام

ببخشید بدون مقدمه میرم سراغ سوالم

من با پسر عمو بابام تقریباً از ۲ ماه پیش شروع کردیم به صحبت برای ازدواج که البته معرف ما برای این ازدواج مادرم بوده. در کل پسر خوبی هست مشکل اخلاقی نداره  همون اولش که ما با هم صحبت میکردیم من گفتم شما کی تشریف میارید؟ 

چون اون موقع هم ما و هم ایشون موقعیت شون نداشتیم خودشون گفتن برا بعد از ماه صفر ما هم حرفی نداشتیم. اوایل زنگ زدنش و صحبت هاش زیاد بود ولی الان ۲ هفته هست که اون زنگ نمیزنه فقط من زنگ میزنم و ۲ بار که بهش گفتم که بیاد اون رو ببینم ولی اون بهونه اورده که کار داره و نیومده البته خودش ناراحت هم هست و عذر خواهی هم می کنه و میگه جلو مامان بابات نمیام ولی قبلاً که می امد قبلاً اگر زنگ می‌زدم که جواب نمی‌داد تماسم رو گوشیش که بود بعدش زنگ می‌زد ولی حالا نه. 

یه کم مرموز شده دلیل این رفتارش چی می تونه باشه؟ راستی به جز مامان و بابای من و خودش  و من کسی از این قضیه خبر نداره البته میگیم وقتی که رسمی شد همه بودنن بهتره اینجوری نه اون دوست داره و نه ما. 

با تشکر


مرتبط با شناخت پسر مورد علاقه و خواستگار:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟

دست به جیب شدن پسر در دوران آشنایی قبل از ازدواج

آداب بیرون رفتن در مرحله آشنایی قبل از ازدواج چیه؟

چطور باید حلال یا حرام خور بودن خواستگار رو تشخیص بدیم؟

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)