سلام

مشکلی دارم و می خوام دوستان نظرشون رو بگن. به طور خلاصه خواستگاری دارم که خودش به من میگه زشتم . ببخشید اگه یکم طولانی می نویسم ؛

خواستگارم پسری است در محیط دانشگاه که شرایط خوبی داره . من حدود یک سالی  دورادور می شناختمش. و تصورم نسبت به قیافه اش متوسط به بالا بود. البته قدش 190 هست و قامت ورزشکاری داره. قیافه اشم به نظرم خوبه. حس مرد بودن به من دست میده. اما خودش میگه نه زشتم و تو هنوز برادرهای دیگمو ندیدی وگرنه به من میگی زشت. حتی به من گفته مامانشم با تعبیر پسر زشتم صداش می کنه...

از اون طرف، من به گفته دیگران زیبام. یه جواریی خیلی زیبام. حتی خود خواستگارم چند بار  به من گفته هیچ وقت فکر نمیکردم  تو با این همه خوشگلیت منو قبول کنی. اولش فکر میکردم این حرفو میزنه که دوست داره من نظرم را نسبت به قیافه اش بگم. من گفتم تو خیلی خوش تیپ هستی و قیافه ات را دوست دارم. من خیلی صادقانه نظرمو گفتم و دو بارم تکرارش کردم اما به من میگه نه داری دلم را خوش میکنی وگرنه از مامانم که بیشتر نمی دونی زیبام یا زشتم.

این مساله شده برام جای سوال. با توجه به این که خواستگارم شدیدا عاطفی و احساسی هست  و به شدت عاشقمه آیا دوست داره ازم بشنوه که من از قیافه اش راضیم ؟  یعنی میگه زشتم تا من بازم بهش بگم تو قیافه خوبی داری ؟آیا از تعریف کردنم لذت می بره یا دلیلش در ضعف اعتماد به نفسشه و می ترسه؟

من یکم در مرد شناسی ضعیفم واقعا نمی دونم این چه وضعیه... آیا پسرها وقتی یک زن  زیبا گیرشون میاد به جای شادی اضطرابم می گیرن؟ زن وظیفه اش چیه اون موقع؟

واقعا نمی دونم چرا مادرش این حرفو بهش میزنه...

این موضوع ذهنم را درگیر کرده حتی احساس میکنم من که اصلا به قیافه اش حساس نبودم حالا یکم دقتم زیاد شده .  می ترسم با ادامه این حرف زدنش واقعا حساس بشم . کجای فکر یا کارم اشتباهه؟

ممنون از همه تون


مرتبط:

چرا میل به آرایش و جراحی زیبایی در بین بعضی ها زیاد شده؟

اهمیت زیبایی ظاهری برای آقایان در ازدواج

دو سوال در مورد دوام زیبایی ظاهری خانم ها

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

چرا خدا به یه عده اینقدر جذابیت ظاهری میده و به یه عده نه؟

فریب زیبایی ظاهری و پول طرف رو نخورید

کسی رو به خاطر ویژگی ظاهریش تمسخر نکنید

موندم تو عدالت خداوند در تقسیم زیبایی بین بنده هاش

دوست دارم همه وجودم رو جراحی زیبایی کنم

واقعا زیبایی انقدر زود از چشم یه مرد میفته؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)