سلام دوستان.

میخواستم بگم من میخوام الان برم ورزش پیلاتس و بعد از کنکور برم رزمی. میخواستم بدونم نظر شما (خصوصا آقایون) در مورد خانم های رزمی کار چیه؟

خصوصا تو مراسم خواستگاری که طرف میگه رزمی کاره... من میخوام برم نینجوتسو. احساس میکنم خیلی خوبه و میتونم از خودم تو جامعه دفاع کنم.

اگه امکانش هست نظرتون رو بهم بگید .

ممنون.


مرتبط:

کدوم ورزش برای دختران مناسب تره ؟ ایروبیک ، زومبا یا رزمی ؟


پیشنهاد :

کسی نیاز جنسی دختری که نمی تونه ازدواج کنه رو درک میکنه ؟

ما جوون ها، بخاطر عدم ارضای نیاز جنسی باید یقه کی رو بگیریم ؟

خودتون رو اسیر نیاز جنسی نکنید تا جوونی تون نابود نشه

تکلیف نیاز جنسی دخترانی که به تجرد قطعی رسیدند چیه ؟

دخترتون باید آبروتون رو ببره تا بفهمین نیاز جنسی فقط مال پسرا نیست ؟!

دخترم، گاهی گریه م میگیره از این که نیاز جنسی دارم

دختری هستم که انرژی زیادی رو صرف کنترل فشار جنسی می کنم

دختری هستم که دارم از فشار جنسی میترکم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)