سلام

من نظری که درباره ازدواج کردن با دختران کارمند رسمی و یا با درآمد بالا بود رو خوندم و به شدت به فکر فرو رفتم. 

من یه دختر مجرد هستم با ۳۴ سال سن. ۲۴ سال درس خوندم و در کنارش هر نوع تلاشی لازم بوده انجام دادم. زبان انگلیسی کامل مسلط هستم، دوره های مختلط مربوط به کار و مدیریت رو طی کردم. 

الآن هم تو یه شرکت واردات مسئولیت دارم و حقوق و پورسانتم ۲۰ میلیون و در کنارش از سرمایه گذاری هایی که انجام دادم حدود ۱۰ میلیون درآمد دارم. 

قبلا هم از دوستان و پدرم شنیده بودم این موقعیت کاری و تحصیلی باعث شده مردها ازم خواستگاری نکنن. الآن هم بیشتر به فکر فرو رفتم. واقعاً این طوریه که نتیجه تلاش ها و پیشرفت های یه دختر تنهایی و مجرد موندنه با اینکه هم زیبا هستم و هم قد و اندام خوبی دارم؟

پارسال یکی از همکارانم که بسیار مرد موفقی هست با یک دختر خانمی ازدواج کرد که به گفته خودش یه مدرک لیسانس از دانشگاه آزاد ... داره و تو هیچ وقت هم سر کار نرفته و یک ریال هم درآمد نداشته. 

همون جا من دلم می خواست از اون آقا بپرسم چرا از من خواستگاری نکردی ما که رابطه کاری و دوستانه خوبی با هم داریم. من چی کمتر از این دختر دارم؟ امّا حالا می فهمم که مرد های موفق دل شون می خواد زنی داشته باشن که بتونن توانایی هاشون رو بهش اثبات کنن نه زنی که خودش از اون مرد بیشتر توانایی داشته باشه. واقعاً این طوره؟

 

مرتبط با ازدواج دختران تحصیل کرده:

خواستگارم قول داده ادامه تحصیل بده

تحصیلات خواستگار چقدر برای دختر و خوانواده ش مهمه ؟

به خواستگاری که تحصیلاتش پایین تر از شماست جواب مثبت می دهید؟

لیسانسه هستم و یه خواستگار با تحصیلات ابتدایی دارم

شعور شوهرتون براتون مهمه یا مدرکش ؟

چرا مدرک تحصیلی یکی از معیارهای مهم ازدواج برای دختران است؟

مخالفت مادر با خواستگار مدرک پایین تر

بهتره برن با همون مدرک تحصیلی طرف ازدواج کنن تا خودش

حاضرید با مردی زندگی کنند که مدرک اصلیش سیکله ؟

حکم قهرمانی می تونه جایگزین مدرک تحصیلی باشه ؟

در ازدواج با خواستگار نظامی و دیپلمه که 9 سال ازم بزرگتره دو دل شدم

لیسانسه هستم و یه خواستگار با تحصیلات ابتدایی دارم

به خواستگاری که تحصیلاتش پایین تر از شماست جواب مثبت می دهید؟

می تونم با آدم معمولی با تحصیلات کم یا سطح فکر پایین زندگی کنم؟

تحصیلات خواستگار چقدر برای دختر و خوانواده ش مهمه ؟

چرا مدرک تحصیلی یکی از معیارهای مهم ازدواج برای دختران است؟

چرا دخترا در ازدواج اینقدر به تحصیلات طرف مقابل اهمیت میدن ؟

مدرک گرفتن دختران باعث میشه توقعات شون بالا بره؟

 

ازدواج با دختر شاغل:

مادر شاغلم از این که پدرم رو تکیه گاه خودش نمی بینه، ناراحته

دوست ندارم همسر آیندم شاغل باشه

بررسی ملاک شاغل بودن خانم در ازدواج

نحوه برخورد دختران شاغل با تمایل برخی از پسران به ازدواج با آن ها

میخوام در مورد ازدواج با دختر شاغل باهاتون مشورت کنم

کارمندم، با یه دختر کارمند ازدواج کنم و یا خانه دار ؟

تمایل بعضی پسران به ازدواج با دختران کارمند و دهه هفتادی

با یک معلم هم سطح خودم ازدواج کنم یا با یک خانه دار ؟

زن خانه دار رو ترجیح میدید یا شاغل ؟

پزشک هستم، نمی دونم همسر خانه دار انتخاب کنم یا ...

آقا پسرها ، شما همسر معلم رو ترجیح میدید یا خانه دار ؟

به چند دلیل میخوام که همسر آینده ام شاغل باشه

درآمد زن مردکش است!

هر کس به فکر زندگی خانوادگی هست نباید زن درس خون بگیره؟!

مردان دوست دارند همسرشان خانه دار باشه یا شاغل؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج دختران تحصیل کرده (۱۰ مطلب مشابه)