سلام دوستان

بنده میخوام در مورد ازدواج با دختر شاغل باهاتون مشورت کنم، میخواستم چند تا سوال از خدمت تون بپرسم. بعضی از حرف ها زده میشه که آدم رو نگران میکنه. مثلا میگن زن شاغل کمتر تمکین میکنه یا غرورش بیشتر میشه. اما سوال من اینه که اگه یه دختر شاغل باشه ارتباطش با شوهرش چطوریه؟ جایگاه زن بودن و مرد بودن توی خونواده حفظ میشه ؟ به نظرتون مدیریت اقتصادی خونواده دست زنه اونوقت یا مرد ؟ 

از حقوق کدوم باید برای زندگی خرج کرد ؟ یعنی منظورم اینه که زن نباید برای زندگی خرج کنه و فقط باید برای خودش خرج کنه چون وظیفه مرد که خرج زندگی رو بده؟ و اینکه اگه خرج کرد باید به شوهرش اطلاع بده یا نه و اگه گاهی شوهر مخالفت کرد اونوقت زن چیکار میکنه؟  و در اخر اصلا زن ها معتقد هستن که باید زندگی رو با هم ساخت و پول من پول تو نکنن؟

مرسی


مرتبط:

بررسی ملاک شاغل بودن خانم در ازدواج

نحوه برخورد دختران شاغل با تمایل برخی از پسران به ازدواج با آن ها

کارمندم، با یه دختر کارمند ازدواج کنم و یا خانه دار ؟

تمایل بعضی پسران به ازدواج با دختران کارمند و دهه هفتادی

با یک معلم هم سطح خودم ازدواج کنم یا با یک خانه دار ؟

زن خانه دار رو ترجیح میدید یا شاغل ؟

پزشک هستم، نمی دونم همسر خانه دار انتخاب کنم یا ...

آقا پسرها ، شما همسر معلم رو ترجیح میدید یا خانه دار ؟

به چند دلیل میخوام که همسر آینده ام شاغل باشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه) ازدواج با دختران شاغل (۲۶ مطلب مشابه) زندگی با خانم شاغل (۲۵ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)