مرتبط:

چرا فیلم سازان ما در ساخت فیلم و سریال تاریخی ضعیف عمل می کنن؟

نقدی به فیلم نامه سریال مهندس ۲

خشونت در فیلم های سینما چقدر بر ما تاثیر گذار است؟

می خوام فیلمنامه نویس بشم

چطور به صورت حرفه ای فیلم بردار شوم ؟

چه طوری فیلم بنم و ازش تاثیر نگیرم؟

کی قراره من از فیلم های درس زندگی اموزم؟

زندگی شما چقدر شه فیلم و سریال های ه ؟

ی فیلم محمد رسول الله رو دیده ؟

دلیل اینکه فیلم های ضعیف هستند چیه ؟

تولید فیلم و سریال برای ترغیب جوانان به ازدواج

قشنگترین و بهترین فیلم ایرانى که دیدید چیه؟

نظر شما درباره سریال پدر که از شبکه ۲ پخش شد چیه ؟

چرا یک سریال درباره شفا یافتگان طب ی ساخته نمیشه ؟

سوال از ان شه لیلا در سریال پدر

کاری که ملکا در سریال ماه و پلنگ کرد بود نه بخشش

با شخصیتی مثل "مهدی" سریال "همه چیز آنجاست" ، ازدواج می کنید ؟

 

سلام

سوالی که بنده داشتم در رابطه با تمایل پسران به ازدواج با دختران شاغل و نحوه ی برخورد دخترا با این مساله هست .

یعنی بنده دوستانی دارم که مثلا معلم هستند یا مهندس یا ... و دریافتیشون زیر 2 میلیون می باشد و با توجه به شرایط و مخارج زندگی های امروزی ترجیح میدن با دختری شاغل ازدواج کنند تا از پس هزینه های زندگی و سطح رفاه بالاتری برخوردار بشند اما خود من تو همین سایت بارها دیدم دخترا نسبت به این مساله گارد داشتن .

یعنی تامین هزینه ی زندگی رو کامل به عهده ی مرد می دونند , می خواستم دخترا بیشتر برام این مساله رو باز کنند که اگر شاغل باشند ایا بدون منت حاضرند بخشی از بار مالی زندگی رو به دوش بکشند یا ...

نظر آقایون رو هم می خوام بدونم که در شرایط یکسان خانم شاغل براشون ارجحیت داره یا نه . در رابطه با شغل های با سطح درامدی بالا هم لطفا یک توضیحی بدید که مثلا ازدواج یک خانم پزشک یا دندان پزشک که در شرایط کنونی از درامد یک مهندس یا استاد دانشگاه و دکترای تخصصی ( و هم کفو تحصیلی ...) بسیار بالاتره ( تا چندین برابر ) ایا به مشکل بر می خورند یا نه و باید چی کار کنند که هم اقتدار مرد حفظ بشه و خانم فکر نکنه مرد تنها به دلیل موقعیت کاریش باهاش ازدواج کرده .

با تشکر


مرتبط:

بررسی ملاک شاغل بودن خانم در ازدواج

میخوام در مورد ازدواج با دختر شاغل باهاتون مشورت کنم

کارمندم، با یه دختر کارمند ازدواج کنم و یا خانه دار ؟

تمایل بعضی پسران به ازدواج با دختران کارمند و دهه هفتادی

با یک معلم هم سطح خودم ازدواج کنم یا با یک خانه دار ؟

زن خانه دار رو ترجیح میدید یا شاغل ؟

پزشک هستم، نمی دونم همسر خانه دار انتخاب کنم یا ...

آقا پسرها ، شما همسر معلم رو ترجیح میدید یا خانه دار ؟

به چند دلیل میخوام که همسر آینده ام شاغل باشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) ازدواج با دختران شاغل (۲۶ مطلب مشابه)