سلام

دوستان اخیرا شبکه دو سیما داره سریالی به نام بچه مهندس دو رو پخش میکنه که در ادامه ی سری قبلی این مجموعه هست ، اما موردی که توی این سریال و داستانش وجود داره اینه که توی این سریال یه بچه ی پنج ساله عاشق یه بچه ی دو سه ساله میشه ، و از اون بدتر هم اینی که تا شانزده سالگی به فکر اون هست و توی شانزده سالگی براش گردنبند میخره و میخواد خواستگاری کنه !

بعد نامادری دختر اون ها رو می بره پارک تا با هم صحبت کنن و بعدم دختره شرط ازدواج میذاره واسه پسره ، بعد هم میرن شهربازی خوش و خرم بازی میکنن . 

و حالا این سریال رو تعداد زیادی از بچه ها و دختر و پسرهای کوچیک می بینن ، و سکانکس هایی که از جواد و مژگان (شخصیت های اصلی فیلم) نشون میده که واقعا من تعجب کردم که آیا واقعا این ها رو دارن نشون میدن یا شوخیه ؟

یعنی اون ها نمی دونن که ما توی خونه کنار بچه های ده دوازده ساله میشینیم این سریال رو می بینیم ؟ یا اینکه واقعا هدفی دارن ؟

در واقع ممکنه بچه ها از این سریال الگوبرداری کنن و چیزهایی رو یاد بگیرن که اصلا مناسب سن شون نیست. امکان ازدواج هم که وجود نداره پس میرن دنبال راه های نامناسب مثل دوستی با جنس مخالف . 

نکته جالب تر اینکه وقتی میری داخل پیج اینستاگرامی این سریال می بینی که اکثر کسانی که از این سریال تعریف کردن و گفتن عالیه بچه سال هستن . 

میدونم که بعضی از بچه ها خودشون درگیر این جور ارتباطات غلط هستن ، ولی خیلی هاشونم هستن که خودشون رو از این ارتباطات حفظ کردن و پاک نگه داشتن ، از طرفی هم نشون دادن این چیزها باعث میشه قبح دوستی و ارتباط تو سن پایین بریزه . 

با همین فرمون اگه جلو بریم کم کم باید جلوی هم بازی شدن پسربچه ها و دختربچه ها رو از پنج سالگی بگیریم که عاشق نشن ، چون میدونم تعدادی از خواننده های وبلاگ سن شون پایینه بعضی چیزها رو زیاد باز نکردم، واقعا کار به کجا رسیده که تلویزیون خودمون از ماهواره هم بدتر شده ، و برام جای تعجبه که چه جوری اجازه پخش این فیلم رو در تلویزیون دادن ، بنظرم باید روی شبکه های صدا و سیما رمز بذاریم تا بچه ها نتونن ببینن یا حداقل کنار بچه ها این سریال رو نبینیم .

"مستر سلام"


مرتبط:

این کارتون امروز از شبکه پویا پخش شد

چرا فیلم سازان ما در ساخت فیلم و سریال تاریخی ضعیف عمل می کنن؟

خشونت در فیلم های سینما چقدر بر ما تاثیر گذار است؟

می خوام فیلمنامه نویس بشم

چطور به صورت حرفه ای فیلم بردار شوم ؟

چه طوری فیلم ببینم و ازش تاثیر نگیرم؟

کی قراره من از فیلم های ایرانی درس زندگی بیاموزم؟

زندگی شما چقدر شبیه فیلم و سریال های ایرانیه ؟

کسی فیلم محمد رسول الله رو دیده ؟

دلیل اینکه فیلم های ایرانی ضعیف هستند چیه ؟

تولید فیلم و سریال برای ترغیب جوانان به ازدواج

قشنگترین و بهترین فیلم ایرانى که دیدید چیه؟

نظر شما درباره سریال پدر که از شبکه ۲ پخش شد چیه ؟

چرا یک سریال درباره شفا یافتگان طب اسلامی ساخته نمیشه ؟

سوال از دختران شبیه لیلا در سریال پدر

کاری که ملکا در سریال ماه و پلنگ کرد حماقت بود نه بخشش

با شخصیتی مثل "مهدی" سریال "همه چیز آنجاست" ، ازدواج می کنید ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت رفتاری پسران (۱۲۳ مطلب مشابه) تربیت رفتاری دختران (۱۱۰ مطلب مشابه) فرهنگ سازی (۱۲۳ مطلب مشابه) مسائل والدین (۵۴ مطلب مشابه)