سلام  به تمام کاربران خانواده برتر 

من یک پسر ۲۷ ساله هستم، چند وقتی هست قصد ازدواج دارم، یک مشکلی هست توی معیارهام که نتونستم به نتیجه برسم و اون شاغل بودن همسر آیندم بوده ...

دو هفته پیش یک جا رفتم خواستگاری یکی از آشناهای نزدیک، اون دختر خانوم ۲۱ سالش بود و دانشگاه میرفت.

جلسه اول خواستگاری بحث ادامه تحصیل و کار بود اون خانوم گفتن قصد ادامه تحصیل و سرکار رفتن دارن و من گفتم دوست ندارم اگه با شما ازدواج کردم شما سر کار برید، گفتن نه درسم خوبه برای آینده هدف دارم، گفتم شما درس بخون ولی سر کار نرو، اگه به مشکل مالی خوردیم اون وقت شما میتونی سر کار بری. و اون جلسه گذشت و دیگه باهاشون تماس نگرفتیم، مادرم میگه دوباره زنگ بزنیم منم گفتم فعلا نه از هر نظر دختر خوب و فهمیده ای بود ولی با این شاغل بودن شون نتونستم کنار بیام.

من شغلم آزاده درآمدم هم خوبه، چند ساله کار میکنم و روی پای خودم هستم، سختی زیاد کشیدم که وقتی ازدواج کردم زندگی راحتی داشته باشم و دوست ندارم همسر آیندم شاغل باشه. نه اینکه همه ش تو خونه باشه، فقط کارش غذا درست کردن و بچه بزرگ کردن باشه، دوست دارم یک هنری یاد بگیره حوصله ش سر نره، مثلا باشگاه بره یا یک کلاس آموزشی چیزی. 

چون سر کار رفتن دست خود آدم نیست باید صبح بری سر کار بعد از ظهر بیای، به نظرم برای یک زن کار کردن سخته و نمیتونه هم به زندگی برسه هم سرکار بره...

حالا این سوال از شما کاربران دارم نظرتون چیه، دوست دارین خانوم تون شاغل باشه یا نه؟، یا اینکه یک نفر بیاد خواستگاری تون نظرتون در مورد شاغل بودن تون چیه؟، یا متاهل هایی که خانم شون سر کار میره زندگی شون چه جوریه...


مرتبط:

بررسی ملاک شاغل بودن خانم در ازدواج

نحوه برخورد دختران شاغل با تمایل برخی از پسران به ازدواج با آن ها

میخوام در مورد ازدواج با دختر شاغل باهاتون مشورت کنم

کارمندم، با یه دختر کارمند ازدواج کنم و یا خانه دار ؟

تمایل بعضی پسران به ازدواج با دختران کارمند و دهه هفتادی

با یک معلم هم سطح خودم ازدواج کنم یا با یک خانه دار ؟

زن خانه دار رو ترجیح میدید یا شاغل ؟

پزشک هستم، نمی دونم همسر خانه دار انتخاب کنم یا ...

آقا پسرها ، شما همسر معلم رو ترجیح میدید یا خانه دار ؟

به چند دلیل میخوام که همسر آینده ام شاغل باشه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با دختران شاغل (۲۶ مطلب مشابه) زندگی با خانم شاغل (۲۵ مطلب مشابه) مسائل زنان شاغل (۳۵ مطلب مشابه) ازدواج دختران تحصیل کرده (۱۰ مطلب مشابه)