سلام بچه های خانواده برتر

بنده از یه دختر خانمی خوشم اومده و انتخابم هم از روی بچه بازی نیست ایشون دختر خیلی خوب و چادری هستن و قصد بنده ازدواج هست ولی من یه سوالی دارم در ادامه میگم... آقایون متاهل که اگه خانمشون شاغل هستن لطفا کمکم کنین

من سوالم اینه که خانم های شاغل تا چقد میتونن از پس شوهرداری و بچه داری بربیان باوجود اینکه از صبح تا عصر سر کارن؟؟ و تقاضا دارم آقایونی که این تجربه رو دارن بیان از خوبی ها و بدی های زن شاغل بگن .

در ضمن این دختر خانم پرستار هست و یکی از دغدغه های دیگه من این است که محیط کارشون مختلطه و با مردا سر و کار داره و من اینو دوس ندارم و حاضرم از صبح تا شب کار کنم تا ایشون نرن سر کار ولی تا بهشون گفتم قبول نکردن

لطفا کمکم کنین ابشون خییلی خوبن ولی من نمیدونم چرا نگرانم که با کار کردنشون نمی تونن به زندگی و بچه برسن چون احتمال میدم همیشه خسته باشن.


مرتبط:

آموزش تنظیم وقت و تقسیم انرژی در زندگی زنان شاغل

خانم های شاغل چطور برنامه ریزی میکنند برای زندگی شون؟

خانم های شاغل چطوری برنامه ریزی میکنن که به کارهای منزل برسن؟


پیشنهاد:

مادر شاغلم از این که پدرم رو تکیه گاه خودش نمی بینه، ناراحته

دوست ندارم همسر آیندم شاغل باشه

بررسی ملاک شاغل بودن خانم در ازدواج

نحوه برخورد دختران شاغل با تمایل برخی از پسران به ازدواج با آن ها

میخوام در مورد ازدواج با دختر شاغل باهاتون مشورت کنم

کارمندم، با یه دختر کارمند ازدواج کنم و یا خانه دار ؟

تمایل بعضی پسران به ازدواج با دختران کارمند و دهه هفتادی

با یک معلم هم سطح خودم ازدواج کنم یا با یک خانه دار ؟

زن خانه دار رو ترجیح میدید یا شاغل ؟

پزشک هستم، نمی دونم همسر خانه دار انتخاب کنم یا ...

آقا پسرها ، شما همسر معلم رو ترجیح میدید یا خانه دار ؟

به چند دلیل میخوام که همسر آینده ام شاغل باشه

درآمد زن مردکش است!

هر کس به فکر زندگی خانوادگی هست نباید زن درس خون بگیره؟!

مردان دوست دارند همسرشان خانه دار باشه یا شاغل؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) زندگی با خانم شاغل (۲۵ مطلب مشابه)