سلام  دوستان این حرفو قبلا من تو اون یکی وبلاک زدم ولی کسی راهکار بهم نداد اگر میشه راهکار بهم بدید

من از نظر عقلی کاملا خدا رو شکر سالمم ولی یه دل دارم خل وچل اصلأ نمیدونم باهاش چکار کنم  الان که دارم اینو مینویسم بغض گرفتم بچه ها من دلم گرفتاره خداست نه عابدم نه زاهد فوق العاده گناهکارم ولی دلمه دست خودم نیست .

من خدامو میخوااااااام!!! مسخرست براتون ولی اکثرأ یه حس آتیش تو دلمه اونم به عشق خدا نه هیچ کس دیگه باور کنید نزده به سرم ولی می شینم قربون صدقه خدا میرم 

خدا فدات شم 

خدای گلم فدای وجودت من هیچی از خودم ندارم بهت بدم خدا جون میدونم تو از رگ گردن بهم نزدیک تری

خداجون کی بشه من بیام بپرم تو بغلت سرمو بذارم رو عرشت تو از نور وجود گلت به من ببخشی  

خداجون انقدر دلم میخواد من بهت نگاه کنم تو بهم لبخند بزنی 

من بگم خدا جون تو بگی جون عزیز دلم 

خداجون روز قیامت تو دست بذاری رو شونه من  منو به همه نشون بدی بگی از من راضی 

کی میشه من بیاد فقط من باشم و تو بشینیم یه دل سیرباهم حرف بزنیم من از دلتنگیام بگم و اشک بریزم تو با دستای گرمت اشکامو پاک کنی بگی عزیزه دلم خودم بهت ارامش هدیه میدم 

خدا جون ببین من یه بنده ساده ام تو رو قلب مهربونت کمکم کن بهت برسم 

میدونم پست مسخره ایه ولی من دارن دق میکنم 

از زیارت عاشورا نماز شب دعاهای روزانه از گریه های توی نماز از سجده های عشق بازی با خدا برام ننویسید از نوشتن تو کاغذ برام نگید من همه اینا رو انجام دادم 

ولی عطشم نسبت به خدا بیشتر شد .

اینا رو نگفتم کسی بگه من شورشو در اوردم یا مسخره بازیه تو این وبلاگ به خیلیا که عاشق بودن راهکار داده شد 

میدونم این فقط بین من و خداست ولی خواهش میکنم راهکار بدید 


دارم اتیش میگیرم خداااا جون فدات شم!! 


در مورد ارتباط با خدا:

احساس میکنم سیم ارتباطیم با خدا قطع شده

هیچ وقت از خدا نا امید نشید

نا امیدی نتیجه امیدوار بودن به غیر خداست

آیا برای خدا بی ارزشم ؟

من از خدا یه معجزه می خوام

این جور قرار گذاشتن ها با خدا خوبه ؟

خدایا، خیلی دوستت دارم

تجربیات شما از امدادهای خدا در موقعیت های سخت

وضعیت خوبی ندارم ولی امیدم خداست

به خدا خوش‌ بین باش

خوبه که خدا رو دارم

کافیه همه چیز رو بسپاریم به خدا

چطوری خدا رو تو زندگی اصل قرار بدیم ؟

چه جوری دلم و متصل کنم به خدا ؟

بیاید یه خورده بنده با معرفتی برای خدا باشیم

در مورد خدا برام حرف بزنید

قلبم شده جایگاه مهر خدا

پله پله تا ملاقات با خدا

باید چیکار کنم تا خدا تو زندگیم پر رنگ تر شه؟

من دوست دارم خدا رفیقم باشه

خدایا داده و نداده ات رو شکر

دقیقا نمیدونم چی شد که مشتاق خدا شدم

قدر سلامتی تون و بدونید خدا رو هم شکر کنید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)