سلااااام

خب دیگه قشنگ تابلوئه که این مدل سلام دادن یعنی اقای یه پسر خیلی خوشگل داره تایپ میکنه . صبح و ظهر و عصر و مغرب و عشا و نصفه شبتون بخیر! چی گفتم!!! خودم کفیدم!

قدر سلامتیتونو بدونید . همش از یه سرماخوردگی ساده شروع شد جون هر کی دوست دارید سرماخوردگی رو جدی بگیرید! وگرنه میشید عاقبت من! ریه هام بدجور عفونت کرد چند روزی بیمارستان بقیه الله بستری شدم .

از بس سرفه کردم موقع سرفه خون بالا میاوردم! تا این حد! اینارو گفتم سرماخوردگی رو جدی بگیرید! وگرنه میشید عاقبت من! یه کمی بهترم! این یه ماهی که غیبت داشتم واقعا بدجور مریض بودم! قدر سلامتیتونو بدونید

از دیروز تا خود الان نشستم تک تک پستارو خوندم! دوستان در جریان هستن میدونن وقتی بگم خوندم یعنی خوندم!! ولی خیلی زیاد بودا! ولی خیلی بی معرفتید! یعنی یکی نگفت این پسر کجاست؟!؟! زندست مردست؟!

سعید کرمی؟  از تو دیگه توقع نداشتم! تو هم منو فراموشم کردی؟! . دارم برات! حالا به وقتش!

بعضی دوستان هم که بیشه رو بدون شیر ( استعاره از خودم!!) دیده بودن تا میتونستن تاخت و تاز کردن واسه اونا هم دارم! خلاصه خواستم بگم تنتون سلامت باشه شنگول و منگول حبه انگول باشید .

وقتی یه سرماخوردگیش اینه! وای به حال بیماری های لاعلاج! اینجا نیاید ننویسید پوستم فلانه قدم کوتوله ست و لاغرم چاقم و از این خرعبلات! قدر سلامتی تون و بدونید خدا رو هم شکر کنید!

حالا درسته که پوست سفید و چشم آبی قد مو خرمایی یه چیز دیگست منم خودم قبول دارم!!! ولی کلا مگه چند نفر چشماشون آبیه که بخوایید ناراحتی کنید! شوخی کردم! لباتون خندون شاد . لب خندون در  قندون ، قشنگه لب خندون ،‌ تمیزه در قندون ،‌اگه نخندی امروز ،‌میشی فردا پشیمون .

واقعا که! نگاشون کن چه همراهی هم میکنند! خجالت داره! با این سن و سالتون میشیند عمو پورنگ نگاه میکنید؟!

واسه سلامتیم دعا کنید پلیز! زود زود زود حالم خوب بشه برگردم با کلی انرژی مثبت! مواظب خوبی هاتون باشید

بای

یه پسر خیلی خیلی خیلی خوشگل

19 اردیبهشت ماه سال 1396 شمسی


در مورد ارتباط با خدا:

احساس میکنم سیم ارتباطیم با خدا قطع شده

هیچ وقت از خدا نا امید نشید

نا امیدی نتیجه امیدوار بودن به غیر خداست

آیا برای خدا بی ارزشم ؟

من از خدا یه معجزه می خوام

این جور قرار گذاشتن ها با خدا خوبه ؟

خدا فدات شم

خدایا، خیلی دوستت دارم

تجربیات شما از امدادهای خدا در موقعیت های سخت

وضعیت خوبی ندارم ولی امیدم خداست

به خدا خوش‌ بین باش

خوبه که خدا رو دارم

کافیه همه چیز رو بسپاریم به خدا

چطوری خدا رو تو زندگی اصل قرار بدیم ؟

چه جوری دلم و متصل کنم به خدا ؟

بیاید یه خورده بنده با معرفتی برای خدا باشیم

در مورد خدا برام حرف بزنید

قلبم شده جایگاه مهر خدا

پله پله تا ملاقات با خدا

باید چیکار کنم تا خدا تو زندگیم پر رنگ تر شه؟

من دوست دارم خدا رفیقم باشه

خدایا داده و نداده ات رو شکر

دقیقا نمیدونم چی شد که مشتاق خدا شدم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
سرگرمی حلال (۹۸ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)