سلام

تا حالا دقت کردین؟

:کاش موهای منم مثل اون بلند بود
_خوش به حالش که موهاش کوتاست کاش...

: کاش موهای منم مثل اون فر بودهمش مجبورم برم آرایشگاه فرش کنم کاش...
_خوش به حالش چه موهای صافی همش مجبورم با اتو صافش کنم کاش...

:خوش به حالش که خواهر داره اخه برادر چیه؟ کاش...
_خوش به حالش که برادر داره کاش منم داشتم...

:خوش به حالش که انقد لاغره کاش...
_کاش منم یکم تو پر بودم چیه انقدر لاغر

:خوش به حالش که میل جنسیش کمه اذیتش نمیکنه کاش...
_کاش میل جنسی منم زیاد بود

: خوش به حالش که همسرش خیلی رابطه رو دوست داره کاش...
_وای خسته شدم از بس رابطه میخوادکاش...

: خوش به حالش همسرش که شغل خوبی داره کلی میاد خونه به خانومش سر میزنه کاش...
_ای بابا مرد انقدر نیا خونه ور دل من اینم شعله تو داری کاش...

:خوش به حالش چه بچه نازی داره کاش ...
_آخه بگو نونت کم بود آبت کم بود بچه دار شدنت چی بود دیگه از همه چیز انداختمون کاش...

: خوش به حالش چه خونه بزرگی داره کاش...
_واای مُردم از بس این خونه رو تمیز کردم کاش کوچیکتر بود...

:خوش به حالش چه ماشینی داره کاش...
_اصلا باید برم ماشین رو عوض کنم هرجا میرم همش باید نگرانش باشم خط نندازن یا چشم نزنن فردا میفروشمش...

و این داستان ادامه داره به حدی که فرد حسرت بدبختی و بیماری و زجر کشیدن بقیه رو هم میخوره!!! و میگه کاش منم پا نداشتم میرفتم پاراالمپیک !!
خدایا داده و نداده ات رو شکر


در مورد ارتباط با خدا:

احساس میکنم سیم ارتباطیم با خدا قطع شده

هیچ وقت از خدا نا امید نشید

نا امیدی نتیجه امیدوار بودن به غیر خداست

آیا برای خدا بی ارزشم ؟

من از خدا یه معجزه می خوام

این جور قرار گذاشتن ها با خدا خوبه ؟

خدا فدات شم

خدایا، خیلی دوستت دارم

تجربیات شما از امدادهای خدا در موقعیت های سخت

وضعیت خوبی ندارم ولی امیدم خداست

به خدا خوش‌ بین باش

خوبه که خدا رو دارم

کافیه همه چیز رو بسپاریم به خدا

چطوری خدا رو تو زندگی اصل قرار بدیم ؟

چه جوری دلم و متصل کنم به خدا ؟

بیاید یه خورده بنده با معرفتی برای خدا باشیم

در مورد خدا برام حرف بزنید

قلبم شده جایگاه مهر خدا

پله پله تا ملاقات با خدا

باید چیکار کنم تا خدا تو زندگیم پر رنگ تر شه؟

من دوست دارم خدا رفیقم باشه

دقیقا نمیدونم چی شد که مشتاق خدا شدم

قدر سلامتی تون و بدونید خدا رو هم شکر کنید



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه)