سلام بر همگی.

سوال از خانم ها و آقایون دارم.خودتون رو در این موقعیت قرار بدید و بگید اگه برای شما چنین اتفاقی بیفته، واکنش تون چیه؟ اصلا بنظرتون بهترین واکنش چی میتونه باشه؟


خانما:

اگه ی پسر بیاد بهتون ابراز علاقه بکنه و بگه ک دیوانه وار عاشقتونه! و از شما درخواست ازدواج بکنه!

شما بهر دلیلی ب اون پسر علاقه ندارید و هیچ احساس خاصی نسبت بهش ندارید و ب عنوان نیمه گمشدتون قبولش ندارید! و جواب رد میدید!

اگه اون پسر بهتون بگه دلمو شکوندی و بدون تو نمیتونم ادامه بدم و... بعد بهت بگه، ی هفته بهت فرصت میدم! یا جواب+میدی یا خودکشی میکنم چون دیگه زندگی برام معنی نداره!و خیلی هم جدی اخطار داده باشه!

شما واکنش چی خواهد بود؟تو این ی هفته فرصتی ک داری، چکار میکنی؟ عذاب وجدان میاد سراغت؟

آقایون:

شما هم دقیقا خودتونو تو همین موقعیت قرار بدید. (بازم فرض کنید ک هیچ علاقه و کششی ب دختره ندارید)بگید واکنشتون چی خواهد بود؟

دختره اومده بهت بگه عاشقته و اگه نری خواستگاریش! خودشو میکشه! و بازم ی هفته فرصت میده!

واکنش چی خواهد بود؟ تو این ی هفته چکار میکنی؟ 

دارم در صورتی میگم که طرف خیییلی جدی گفته باشه ک خودشو میکشه!!! خبری از عذاب وجدان خواهد بود؟!

ممنون میشم نظراتون رو بگید! جوابش خیییلی برام مهمه!


مرتبط با شکست عشقی در دختران:

یعنی به همین راحتی ولم کرد؟

من تنها و اون با یارش، چیکار کنم آروم بشم؟

تصمیم دارم تا وقتی کسی ازم خاستگاری نکرده بهش حسی نداشته باشم

به پای عشقی که فکر میکردم درسته همه خواستگارهام رو رد کردم

چرا خدا منو به پسر مورد علاقم نرسوند ؟

عاشق پسر داییم شدم ولی اون بی توجهی می کنه

عشق یه طرفه سخته واسه دختر ...

پسر مورد علاقم منو خواهر خطاب کرد

انگاری فقط اومده بود تا دلِ منو ببره

شکست عشقی برای خانم ها سخت تره

چطور بعد از شکست عشقی و عاطفی خودم رو جمع و جور کنم؟

کمک به فراموشی شکست عشقی یه دختر

اگه اون مال من نبود، چرا خدا گذاشت اینقدر وابسته ش بشم؟


شکست عشقی در آقایان :

پسران بعد از چند وقت عشق خود را فراموش می کنند؟

پسری که خاطرخواهم بود رو نا امید کردم ، حالا پشیمون شدم

آقا پسرتون تشریف نمیارن برای خواستگاری مجدد

چطور میتونم بهش بفهمونم که از رد کردنش پشیمونم؟

چکار کنم که دوباره بیاد خواستگاریم ؟

فراموشی عشق اول برای آقایاون سخت تره یا خانم ها ؟

میخوام به برادر متاهلم کمک کنم عشق قدیمیش رو فراموش کنه

اگه ازدواج کنم می تونم عشق سابقم رو فراموش کنم ؟

شکست عشقی و تاثیرات آن بر زندگی آینده یک مرد

ای کاش دختر مورد علاقه م، عشقم رو میتونست درک کنه


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)