با سلام

دختری هستم بالای 20 سال، تصمیم گرفتم چادر بپوشم، چادر دانشجویی خریدم و مدتی هست استفاده می کنم امّا با چند مورد مواجه شدم که تصمیم گرفتم در این سایت (چون دختر چادری زیاد هست) با شما مشورت کنم 

1- چکار کنم که چادرم چروک نشه؟ و  نیاز به اتوی زیاد نداشته باشه؟

چطوری آویزون کنم؟، مثلا اتو می کنم میرم بیرون بعد میام جالباسی که آویزون می کنم فرداش که میرم برش دارم همون جا دوباره چروک شده و باید دوباره اتو کنم!

توی چوب لباسی می کنم (عین مانتو) هی لیز می خوره و میفته پایین. و چون جای آستین داره اون جا اگر کمی تا بشه باز هم تا فردا در یک حالت بمونه چروک میشه.

2-  وقتی با چادر اتو کشیده میشینم روی صندلی  بعد بلند میشم بعدا که بلند میشم می بینم جایی که نشستم  روی چادر چروگ شده!

3-  هر روز هرساعت که میرم بیرون ممکنه وقت نکنم اتو کنم و دنبال راه خلی هستم که عین مانتو یک بار اتو بشه و اتوش نشکنه. 

منظورم از چروک هم چروک شدید هم نیست همون خط هایی که میفته و بالاخره صاف دیده نمی شه.

4- اینکه  برخی خانم ها چادری در محل کار چادرشون در میارن، و تو سازمان بدون چادر می چرخند بعد که خواستن برن خونه دوباره چادر سر می کنن خیلی به نظرم مضجک هست یا  اینکه  برخی اساتید یه خانم سرکلاس چادرشون در میارن.

خوب وقتی چادری هستی چرا دیکه در میاری مگه تو خونه اس؟، مثلا افراد مذکر سر کلاس یا همکاران آقا با بقیه آقایون فرق می کنن؟، من از این سیستم چادر پوشیدن و هی  در آوردن جلو مردان خوشم نمیاد می خوام همیشه بپوشم ولی نمی خوام هم چادرم خاکی و کثیف و چروک باشه (مورد دور و برم دیدم)، می خوام چادری تمیز و شیک پوش باشم.

چادرهایی که استفاده کردم از جنس کرپ- حریرالاسود و از جنس خوب خریدم و با قیمت نسبتا گرون هم، امّا با این مشکل چروک مواجه هستم، یک جا خوندم بگذارید تو فریزر!!! و سرما ...  و چروک نمی شه و اتوش نمی خوابه.

آیا درسته؟، کسی تجربه ای داره؟، ممنون میشم خانم ها چادری عزیز از تجریبات شون بگن یا خانم هایی که اطرافیان چادری دارن و نکاتی رو می دونن.

اجرتون با خدا


پیشنهاد:

ظهور چادری های آنچنانی پولدار با آرایش غلیظ و موی نمایان

یه دختر چادری میتونه خوشتیپ و شیک باشه؟!

دیدگاه شما در مورد دخترای چادری ساده، شیک و معصوم

استفاده از شال و روسری رنگی به همراه چادر

چطور می تونم با مانتو یا چادر هم محجبه باشم و هم شیک ؟

یه دختر چادری میتونه خوشتیپ و شیک باشه؟!

چادر پوشیدن و آرایش کردن

آرایش یه دختر چادری چه مشکلی داره ؟!

روسری و لباس رنگی با چادر تحریک کننده است ؟

استفاده از شال و روسری رنگی به همراه چادر

نقش تیپ و ظاهر، چادر بعنوان تفکر و تفاوت فرهنگی در ازدواج

چه مدل چادری بهم میاد ؟

چه جوری قشنگ تر چادر معمولی سرم کنم

درخواست راهنمایی برای خرید روسری

استفاده از شال و روسری رنگی به همراه چادر

روسری و لباس رنگی با چادر تحریک کننده است ؟

مَهرا نقش ، تولید کننده انواع ست روسری و ساق دست

چه مدل چادری بهم میاد ؟

کدوم مدل چادر بهترینه ؟

چه پارچه ای برای چادرم بخرم ؟

چادر لبنانی به چه کسانی میاد؟

چه جوری قشنگ تر چادر معمولی سرم کنم

چکار کنم که چادرم ثابت بمونه و عقب نره ؟

چادرم پرز جمع می کنه

چادر منو چاق نشون میده

یه دختر چادری میتونه خوشتیپ و شیک باشه؟!

استفاده از شال و روسری رنگی به همراه چادر

چه نوع چادری برای دانشگاه مناسبه ؟

پوشش چادری ها در فصول سرد سال



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
حجاب (۱۱۱ مطلب مشابه)