سلام 

دوست دارم نظراتتونو راجع به دختران چادری بدین . نه هر چادری ای !دخترای چادری ای که تمیز و مرتب هستن و به خودشون می رسن و شال و روسری رو مرتب می بندن و از چادرای مدلدار و قشنگ استفاده می کنن و ... مغرور و جدی و باوقار و باحیا باشن ولی گند دماغ نباشن که نشه با یه من عسل خوردشون ...
شما نظرتون درباره ی چنین دخترایی چیه ؟ 
( در ضمن ، دخترایی که علاوه بر این که چادر سر می کنن ، آرایش می کنن و با پسرا خوش و بش می کنن و لباسایی با رنگای جیغ و تنگ و ... می پوشن رو از بقیه ی دخترای چادری ، فاکتور بگیرین )
منظور اصلی من یه دختر چادری ساده و شیک و معصوم بود ...
صرفا منظورم ازدواج با چنین دختری نبود .. دوست دارم بدونم در نگاه اول چه چیزی به ذهنتون میاد وقتی این دخترا رو می بینین ... چه فکری در موردشون می کنین ؟

مرتبط :

ظهور چادری های آنچنانی پولدار با آرایش غلیظ و موی نمایان

یه دختر چادری میتونه خوشتیپ و شیک باشه؟!

استفاده از شال و روسری رنگی به همراه چادر

چطور می تونم با مانتو یا چادر هم محجبه باشم و هم شیک ؟

یه دختر چادری میتونه خوشتیپ و شیک باشه؟!

چادر پوشیدن و آرایش کردن

آرایش یه دختر چادری چه مشکلی داره ؟!

روسری و لباس رنگی با چادر تحریک کننده است ؟

استفاده از شال و روسری رنگی به همراه چادر

نقش تیپ و ظاهر، چادر بعنوان تفکر و تفاوت فرهنگی در ازدواج

چه مدل چادری بهم میاد ؟

چه جوری قشنگ تر چادر معمولی سرم کنم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)