بچه ها من چادر معمولی سر میکنم چادر لبنانی هم دارم اما چادر معمولی خیلی بیشتر خانومم میکنه 

میخاستم بپرسم قشنگترین طرز سر کردن چادر معمولی رو بگید. 

بعضی وقتا پاهام معلوم میشه وقتایی که کنترلش سخت میشه اینطوری میشه . میخوام همگیتون بگید چجوری قشنگ تر چادر معمولی سرم کنم؟

اگه میشه یه جنس خوب چادرم بگید میخوام برا عید بگیرم


مرتبط:

درخواست راهنمایی برای خرید روسری

استفاده از شال و روسری رنگی به همراه چادر

روسری و لباس رنگی با چادر تحریک کننده است ؟

مَهرا نقش ، تولید کننده انواع ست روسری و ساق دست

چه مدل چادری بهم میاد ؟

کدوم مدل چادر بهترینه ؟

چه پارچه ای برای چادرم بخرم ؟

چادر لبنانی به چه کسانی میاد؟

چکار کنم که چادرم ثابت بمونه و عقب نره ؟

چادرم پرز جمع می کنه

چادر منو چاق نشون میده

یه دختر چادری میتونه خوشتیپ و شیک باشه؟!

استفاده از شال و روسری رنگی به همراه چادر

چه نوع چادری برای دانشگاه مناسبه ؟

پوشش چادری ها در فصول سرد سال



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)