سلام
یه سوال داشتم من چادرم پرز جمع می کنه ( وقتی که نرم کننده نمی زنم ) واقعا کلافم کرده از نرم کننده ها هم که استفاده می کنم سافتلن خوب بود ولی بوی شدیدی داره الان هاله می زنم که هر چند بوش کمتره ولی بالاخره بو داره دیگه نمی خوام بو بده آیا نرم کننده بدون بو هم داریم؟ اگر هست لطفا بهم معرفی کنید یا هر راهی که پرز جمع نکنه اگر می دونید بهم بگید ممنون میشم.

جنسای مختلفو تست کردم ولی هر چی سرم می کنم پرز می گیره فکر کنم الکتریسیته بدنم زیاده خوب آدمای دیگه هم همونا رو سر می کنن چرا مال اونا پرز نمی گیره؟

مرتبط:

درخواست راهنمایی برای خرید روسری

استفاده از شال و روسری رنگی به همراه چادر

روسری و لباس رنگی با چادر تحریک کننده است ؟

مَهرا نقش ، تولید کننده انواع ست روسری و ساق دست

چه مدل چادری بهم میاد ؟

کدوم مدل چادر بهترینه ؟

چه پارچه ای برای چادرم بخرم ؟

چادر لبنانی به چه کسانی میاد؟

چه جوری قشنگ تر چادر معمولی سرم کنم

چکار کنم که چادرم ثابت بمونه و عقب نره ؟

چادر منو چاق نشون میده

یه دختر چادری میتونه خوشتیپ و شیک باشه؟!

استفاده از شال و روسری رنگی به همراه چادر

چه نوع چادری برای دانشگاه مناسبه ؟

پوشش چادری ها در فصول سرد سال



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)