سلام

من همیشه در انتخاب روسری و طرح و رنگش به مشکل برمیخورم. دقت کنید شال نه ها. من اصلا شال رو نمیگم. منظورم روسریه. نمیدونم باید چیکار کنم و چه جوری این مشکل رو حل کنم؟

معمولا هم هر جا میرم روسری بخرم هر طرحی رو که انتخاب میکنم وقتی میارن میپوشم بهم نمیاد. یعنی پشت شیشه قشنگه ولی وقتی میاد روی صورتم و توی آینه خودم رو میبینم بهم نمیاد.

یه مساله دیگه هم هست که خیلی اذیتم میکنه هر طرحی رو که انتخاب میکنم و به ندرت میپسندمش، از قبل رنگ های خوبش رو بردن و رنگهای بدش مونده. یعنی یه بار نرفتم جایی که رنگی رو که خواستم مونده باشه. همیشه رنگ زشت ها رو میذارن و خوب هاش رو همون اول دخترهای دیگه سوا میکنن.

میشه بگید از کجا بهتره بخرم و احیانا مارکی شرکتی مدل خاصی رو خبر دارید بهم معرفی کنید؟ معمولا هم روسری های کوتاه دوست دارم. با اندازه ی یک در یک. از این روسری ها که هفت دور دور سر گره میخورن و بلند هستند خوشم نمیاد. میگن این مدل کوتاه ها منسوخ شده و توی بازار نمیاد الان مد بلندهاشه.

ضمنا از دیجی کالا هم که تنوع رنگ نداره و از ... هم انتخاب میکنی متاسفانه مطابق عکس نمیفرستن و یه رنگ دیگه که مونده رو میفرستن میخوان بندازن بهت و میمونه روی دستت.

دخترهای گل مشکل من رو حل کنید که خیلی اساسیه. واقعا همیشه برای خرید یه روسری باید دور شهر رو بگردم و پیدا نکنم.

ضمنا در مورد جنسش من بیشتر ابریشم میپوشم. هر حریریم نه. اگه حریر خوبی باشه یا حریر ابریشم یا ساتن خوب باشه میپوشم. اما اگه جنس های خوب و بهتری رو سراغ دارید با ذکر حدود قیمت و مشخصات و محل خرید بهم معرفی کنید.

من رنگ پوستم سبزه هست و البته سبزه خیلی روشنی هم نیست به تیرگی متمایله. شاید دوستان بخوان در رنگ ها بهم مشورت بدن که چی بهم میاد و چی نمیاد و یا ترکیب هایی از رنگ ها رو بگن 

خیر ببینید خانم های عزیز


مرتبط:

استفاده از شال و روسری رنگی به همراه چادر

روسری و لباس رنگی با چادر تحریک کننده است ؟

مَهرا نقش ، تولید کننده انواع ست روسری و ساق دست

چه مدل چادری بهم میاد ؟

کدوم مدل چادر بهترینه ؟

چه پارچه ای برای چادرم بخرم ؟

چادر لبنانی به چه کسانی میاد؟

چه جوری قشنگ تر چادر معمولی سرم کنم

چکار کنم که چادرم ثابت بمونه و عقب نره ؟

چادرم پرز جمع می کنه

چادر منو چاق نشون میده

یه دختر چادری میتونه خوشتیپ و شیک باشه؟!

استفاده از شال و روسری رنگی به همراه چادر

چه نوع چادری برای دانشگاه مناسبه ؟

پوشش چادری ها در فصول سرد سال



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خرید اینترنتی و مشورت در خرید (۹۰ مطلب مشابه) حجاب (۱۱۱ مطلب مشابه)