سلام
من یه دختر چادریم که به شدت هم به ظاهرم اهمیت میدم البته هیچوقت آرایش نمیکنم یا لباسای جلف نمیپوشم درکل چادری بدحجاب نیستم اما یه عادتی که دارم اینه که همیشه حتی واسه دانشگاه هم شال و روسری رنگی با ساق دستی که باهاش ست باشه میپوشم.گاهی وقتا فکر میکنم کاری که میکنم با اصل حجاب منافات داره یعنی باعث جلب توجه میشه چون اصولا از رنگای روشن استفاده میکنم از طرفی هم با این کار دید چندین نفر از دخترا رو به حجاب و چادر عوض کردم. و میدونم که پسرای هم کلاسیم همیشه ازم به عنوان یه دختر مغرور و متین و سرسنگین  یاد میکنن.حالا به شدت درگیر اینم که کارم درسته. یا غلط.

ممنون بابت راهنماییهاتون

مرتبط:

درخواست راهنمایی برای خرید روسری

استفاده از شال و روسری رنگی به همراه چادر

روسری و لباس رنگی با چادر تحریک کننده است ؟

مَهرا نقش ، تولید کننده انواع ست روسری و ساق دست

چه مدل چادری بهم میاد ؟

کدوم مدل چادر بهترینه ؟

چه پارچه ای برای چادرم بخرم ؟

چادر لبنانی به چه کسانی میاد؟

چه جوری قشنگ تر چادر معمولی سرم کنم

چکار کنم که چادرم ثابت بمونه و عقب نره ؟

چادرم پرز جمع می کنه

چادر منو چاق نشون میده

یه دختر چادری میتونه خوشتیپ و شیک باشه؟!

چه نوع چادری برای دانشگاه مناسبه ؟

پوشش چادری ها در فصول سرد سال



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)