سلام

من دختری هستم ۳۲ ساله و شاغل. خیلی وقت نیست شاغل شدم کمی پس انداز هم دارم (خونه ماشین فعلاً ندارم) همه می دونیم اوضاع اقتصادی سخت شده و به دنبال اون ازدواج هم سخت‌تر من این موضوع رو درک می‌کنم...

امّا برای من موضوع مالی اولویت اول نیست و معیارهای اخلاقی و فرهنگی مهم تره چون در تمام این سال‌ها مشکل خواستگارای من نه موضوع مالی بلکه ملاک‌های فرهنگی اخلاقی و دید به زندگی عامل اصلی به هم خوردن خواستگاری بوده!!! 

برای همین اگر در حال حاضر خواستگاری داشته باشم که معیارهای اخلاقی و اصلی من رو داشته باشه و حقوق و درآمدش از من کمتر باشه برام مهم نیست و قبول می‌کنم.. و حاضرم با اشتراک گذاری و کار کردن هر دو تا مون زندگی مون با هم بسازیم... ولی سوالی که برام پیش اومده اینه که چطور مسائل مالی رو مدیریت کنیم در حدی که فرد مقایل حس اقتدار و مردانگیش پا بر جا بمونه و غرروش لگد مال نشه... 

نمی خوام حس قدرت نمایی و سکان داری زندگی با من باشه... وظایف مرد سرجای خودش باشه و سر اینکه من اندکی این ور اون ور از نظر مالی بالاتر هستم به اون برنخوره؟ یا مشکلی پیش نیاد؟ و کلاً اون مسئولیت زندگی که یک مرد باید داشته باشه سرجاش باشه این جور نباشه که مثل برخی زندگی‌هایی که من دیدم آقا از این موضوع ساپورت مالی خانم سوء استفاده کرده و خودش رو راحت کرده!!! 

چطور میشه اون جنم و مسئولیت پذیری آقا و تلاشش رو محک زد؟ طوری که ۵۰ درصد سهم خودش و آنچه در توان داره رو انجام بده!T میشه دوستان راهنمایی بفرمایند خصوصاً دوستان متاهل و یا تجربه از اطراف تون اگر دیدین چطوری این موضوع بین زوجین حل شده؟ 


مرتبط با شناخت پسر مورد علاقه و خواستگار:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟

دست به جیب شدن پسر در دوران آشنایی قبل از ازدواج

آداب بیرون رفتن در مرحله آشنایی قبل از ازدواج چیه؟

چطور باید حلال یا حرام خور بودن خواستگار رو تشخیص بدیم؟

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)