سلام خدمت دوستان

در یکی از نظرات خوندم که آقایی می‌گفت که چرا ما پسرها باید دختری رو بگیریم که تو خونه باباش می خوره و می خوابه و هیچ کاری نمی کنه. 

اولم خواستم یک انتقادی کنم از این طرز فکر. دوماً هم اینکه چرا شما آقایون زود قضاوت می‌کنید؟، من خودم ۲۷ سالمه و در شهر کوچک زندگی می‌کنم. اینجا اصلاً کار نیست. یا اگه باشه همه آشنایان شون می برن.

دوماً هم اینکه بنده دانشجوی ارشد هستم و تو خونه کار ترجمه انجام می دم. و اندازه ی پول تو جیبی خودم در میارم. تازه قسط هم دارم. از دیوار و شیپور پروژه می گیرم انجام میدم. چند جا هم کاریابی رفتم و کار معرفی کردن. ولی محیط کاری واقعاً ناسالم بود. 

یک جا رفتم رئیس کارخونه خیلی هیز بود. و کارشناش فروش به زبان انگلیسی می‌خواستن. می‌گفت باید با ما بیای خارج. من هنگ کردم. یک جا رفتم طرف زیر و زبر زندگی منو در آورد. بدم اومد اصلاً. یک جا رفتم طرف اصلاً بلد نبود حرف بزنه. تو یک خیریه رفتم سر کار. بعد ۴ ماه با دعوا پول گرفتم. کلی منو طرف فحش داد.

کارهای فروشندگی هم ظاهر آراسته! می خوان. ولی من با حجابم. تو هر جایی منو قبول نمی کنن. خیلی ها مثل من این شرایط رو دارن.

دو تا از دوستان خودم هم همین مشکل رو دارن. گناه ما چیه؟ خب ما آدمیم دوست داریم امنیت داشته باشیم. محیط کاری سالم می خوایم. نبود موندیم تو خونه. ولی اگه پسری بخواد بگه دختره بخور و بخواب می کنه واقعاً توهین و فحش به شعور و شخصیت دختره. اصلاً چرا زن باید کار کنه. من اگه پول در بیارم یا در نیارم روز قیامت مواخذه نمی بشم. 

شما آقایون می تونید سر هر شغلی برید. هر کاری انجام بدین. تا نصفه شب بیرون باشید ایرادی نداره. بلاخره مرد باید کار کنه خرج زندگی بده. اینکه برخی آقایون توقع دارن زن کار کنه خرج زندگی بده علناً فحش به خانم هاست. 

اگه مردی بخواد راجع به من این طور قضاوت کنه اصلاً نمی بخشمش..


پیشنهاد:

مادر شاغلم از این که پدرم رو تکیه گاه خودش نمی بینه، ناراحته

دوست ندارم همسر آیندم شاغل باشه

بررسی ملاک شاغل بودن خانم در ازدواج

نحوه برخورد دختران شاغل با تمایل برخی از پسران به ازدواج با آن ها

میخوام در مورد ازدواج با دختر شاغل باهاتون مشورت کنم

کارمندم، با یه دختر کارمند ازدواج کنم و یا خانه دار ؟

تمایل بعضی پسران به ازدواج با دختران کارمند و دهه هفتادی

با یک معلم هم سطح خودم ازدواج کنم یا با یک خانه دار ؟

زن خانه دار رو ترجیح میدید یا شاغل ؟

پزشک هستم، نمی دونم همسر خانه دار انتخاب کنم یا ...

آقا پسرها ، شما همسر معلم رو ترجیح میدید یا خانه دار ؟

به چند دلیل میخوام که همسر آینده ام شاغل باشه

درآمد زن مردکش است!

هر کس به فکر زندگی خانوادگی هست نباید زن درس خون بگیره؟!

مردان دوست دارند همسرشان خانه دار باشه یا شاغل؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران خانه دار (۲۳ مطلب مشابه)