سلام

من یه خواستگار دارم که از هر نظر قابل قبوله. من بهش ابراز احساسات نمی‌کنم چون در مرحله خواستگاری و شناخت و آشنایی هستیم و محرم نیستیم و هیچ حسی نسبت بهش ندارم. 

ولی ایشون خیلی ابراز احساسات می کنه و متقابلاً توقع داره من هم بهش احساس داشته باشم. ما پیش مشاور رفتیم و همه چی به نظر خوبه. ولی ایشون چند بار ناراحتیش رو به من ابراز کرده که چرا بهش احساس نشون نمی‌دم. 

من قبل از ایشون یه خواستگار دیگه داشتم که با وجود اینکه فامیل بودن ولی توی بله‌برون پدر ایشون و پدر من با هم به تفاهم نرسیدن و قضیه کنسل شد. من نمی خوام روی این یکی خواستگار احساسی عمل کنم چون این هم مثل بقیه خواستگارها ممکنه به سرانجام نرسه. 

چند روز پیش ایشون پشت تلفن بهم گفت که حتماً یه مرد دیگه رو دوست داری که دلت با من نیست و به من دل نمی دی. گفت اگه این طوره راستش رو بهم بگو و قول میدم به کسی نگم و از زندگیت برم بیرون. حتی گفت به همه میگه که جواب منفی از طرف ایشون بوده که کسی متوجه نشه من یه مرد دیگه رو دوست دارم. 

من چیزی بهش نگفتم ولی این حرفش برام عجیب بود. راستش من قبلاً عاشق یه مردی بودم که همسرش رو طلاق داده بود و قصد ازدواج نداشت و به نظرم منو نمی‌خواست چون هیچ وقت به من ابراز عشق و محبت نمی‌کرد. در نتیجه من بیخیالش شدم و بهش گفتم دیگه دوسش ندارم چون از عشق یه‌طرفه خسته شده بودم. 

خلاصه اینکه باهاش کات کردم. گرچه رابطه خاصی بین مون نبود و فقط گاهی چت می‌کردیم. حالا من نمی دونم که این خواستگارم خواسته بهم یه‌دستی بزنه که ازم اعتراف بگیره یا اینکه واقعاً خواسته حسن نیتش رو بهم ثابت کنه. با مشاور صحبت کردم. مشاور میگه شاید واقعاً متوجه شده که تو قبلاً با کسی چت می‌کردی و خواسته از زبون خودت بشنوه که قضیه چی بوده تا مطمئن بشه که تو دیگه اون شخص رو نمی خوای.

خلاصه اینکه من نمی دونم چه کار کنم. شاید نظرات شما بتونه این معمّا رو برام حل کنه. این آقا گزینه خوبی برای ازدواجه و من شدیداً امیدوارم که بعد از ازدواج بهش علاقمند بشم چون به قول مادرم عشق واقعی عشقیه که در لحظه عقد توی دل دختر و پسر ایجاد می شه.


مرتبط با شناخت پسر مورد علاقه و خواستگار:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟

دست به جیب شدن پسر در دوران آشنایی قبل از ازدواج

آداب بیرون رفتن در مرحله آشنایی قبل از ازدواج چیه؟

چطور باید حلال یا حرام خور بودن خواستگار رو تشخیص بدیم؟

چطوری میشه فهمید یه پسر احساساتی هست یا نه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)