دختران گل می‌خوام خیلی مودبانه یه چیزهایی بگم؛ من پسری هستم توی دهه سوم زندگی، می‌خوام بگم که چرا یه پسر که از نظر جسمی سالمه، از نظر پاک بودن سالم و مثبته رو قبول نمی کنید، چون پول درستی نداره؟ 

آیا شما به معجزه عشق اعتقاد ندارید؟، عشق چقدر براتون از پول در زندگی مهمتره؟، باور کنید من که خودم کارم بعد از ظهری بود و صبح ها زور بیدار می‌شدم وقتی عاشق شده بودم یک بار که البته به عشقم نرسیدم و گفت نه و منو با خاک یکسان کرد، با اینکه ساعت دو شب از سر کار با خستگی بر می‌گشتم سه چهار می‌خوابیدم بعد از دوش و ...

تازه ساعت شش صبح بیدار بودم!، چرا فکر می‌کنید همه پسران در جامعه از نظر جسمی سالم هستند؟، حالا نمیگم اون بنده خدایی که از نظر جسمی سالم نیست باید هیچ دختری اون رو نخواد ، نه میگم که خب این هم یه امتیازه بلاخره. 

اگه یه پسری بیاد اهل دوست دختر نبوده باشه از نظر جسمی و فکری سالمه اگه قبولش کنید عشق ایجاد بشه، جانش رو هم می‌ذاره کف دستش تقدیم می‌کنه، چرا باید منتظر زندگی کاملاً آماده بود و نخواید باهاش سختی تحمل کنید؟، ارزش نداره یه کم چالش؟، یه کم هیجان؟ 

اون زندگی چه ارزشی داره از اول همه چی وجود داشته باشه، باور کنید بعضی‌ها خب افسرده میشن، انگیزه ندارن، مسئوایت ندارن به خدا ازدواج کنن عین خر کار می کنن پس رد نکنید رد نکنید.

چند تا پسر خوب و سالم و با شخصیت در جامعه هست؟، می شه با یه پسر یه کم کمتر خوشگل هم زندگی کرد و خوشبخت بود و لذت برد، من خودم دوست دارم زنم رو ناز کنم، موهاش رو شونه بکنم براش، خب کی لیاقت این رو می‌دونه فقط چون پول ندارم برای شروع زندگی باید منو نخوان؟ 

تو خیابون نمی‌خوایم زندگی کنیم پول هست به اندازه یک ازدواج آسون، نه مثل اون ازدواج آسونی که اون دوست مون توی گفت، خندم گرفت آسونی رو که اون فرض کرد سختش چیه! 

همون عروسی یک روز میگیری فرداش تازه یادت می‌ره میل نداری بری یک بار فیلمش رو ببینی!، من کلی فامیل دارم، بعد ده سال فیلم عروسی رو از فیلمبردار هنوز نگرفتن! نمیگم جشن نباشه، باور کنید بعضی پسران ارزشش رو داره، به خدا پسر داریم از صفر میلیاردر می شه با ازدواج

بعضی‌ها مدل شون همینه، نمیتونن پتانسیل هاشون رو که قبل ازدواج نهفته است حالا برای رابطه جنسیه، برای آرامش نداشتن و تنهایی تمرکز نداشته،  نمی‌دونم ... ،  ولی بعد ازدواج به طرز عجیبی همه چی براشون جور و درست می شه

در هر صورت بداخلاق نباشید، یه کم مهربونه باشید، یه کم عشق بخواید تو زندگی همه چی پول نیست، همه چی حساب کتاب نیست، یه کم به خدا باور کنید، یه کم همسر آینده رو باور کنید، سالم باشه تعهد داره کار می کنه، حمایت کنید تا بخواید رشد کنید.


مرتبط با مشکلات روحی و اقتصادی پسران:

به خاطر شرایط اقتصادی در توان خودم نمی بینم بتونم ازدواج کنم

یه حسی بهم میگه امسال سال آخر زندگیمه

تا کی باید دست مون در جیب پدر و مادر باشه؟!

برای اینکه روحم آروم باشه میرم کارگری، تا به خودم بگم رفتم سر کار

برادرم به خاطر بی توجهی های گذشته، عقده ای شده

پسری 26 ساله ام، برام سخته که از خانواده پول بگیرم

بیکاری یا مشکل مالی مرد رو عصبی می کنه ؟

بیایید علل بیکاری رو به چالش بکشیم

در مورد حل مشکل بیکاری چه کارهایی میشه کرد ؟

یه پسر وقتی ناراحته، چطور باید آرومش کرد ؟

شما چه می کنید با این وضع بی پولی ؟

درد شرمندگی مردان در این اوضاع اقتصادی

اشکالی داره پسر و دختر ازدواج کنن ولی هر کدوم سر سفره پدرشون باشن؟

تکلیف پسرانی که به خاطر شرایط اقتصادی نمی تونن ازدواج کنن چیه؟

پول که نداری دیگه کسی سمتت نمیاد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)