سلام

من دختری هستم که یک سوالی داشتم، سوال من از آقایون هست، آقایون، شما اگه به خواستگاری دختری برید که خط موبایل نداشته باشه، چه فکری در موردش میکنید؟، یا دختر خانم ها، شما اگر آقایی به خواستگاری تون اومد و شما خط موبایل نداشتید، و ازتون پرسید چرا، چی جواب میدین؟

من گوشی موبایل (خط) ندارم، یعنی خانواده مخالف این قضیه بودند و منم به احترام شون، تا الان خط نداشتم، ولی تبلت بدون خط دارم، و یک سری از برنامه ها رو برای اطلاع از وضعیت دانشگاه دارم، این برام مهم شده، واقعأ نمیدونم چی جواب بدم اگه یه روزی این سوال ازم پرسیده بشه، پیشاپیش از پاسخ گویی شما ممنون هستم


مرتبط:

از چه راه هایی بفهمم خواستگارم شکاک هست یا نه؟

چه جوری میشه از سالم بودن یه پسر مطمئن شد؟

چطور بفهمم که پسر مورد علاقه م خلق و خوی دخترونه داره یا نه؟

چرا رفتار پسر مورد علاقه م نسبت به من سرد شده؟

چطور درجه عصبانیت خواستگارم رو بسنجم؟

چطوری می تونم بفهمم که پسر مورد علاقم شکاکه یا نه؟

دست به جیب شدن پسر در دوران آشنایی قبل از ازدواج


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)