سلام

یکی از کاربرها گفته بود چه جوری به دختری که عکس میده اعتماد کنم، سوالم اینه که پسرها اگه دختری بهتون عکس بده واقعا فکر میکنید دختر بدیه؟، من محدودیتی ندارم تو مجازی ام عکس میذاشتم ولی اینکه دختر عکس پست کنه یا خودش براتون بفرسته چه فرقی داره؟

در هر دو کارش اشتباهه؟، چون پست کرد شاید ده بیست تا ولی پسری که مثلا یکساله قراره باهات باشه هر روز سی تا عکس بخواد کار درستی میکنه؟، اگه رابطه کات شد من عذاب وجدان میگیرم که چرا فرستادم. و اگه بفرستم میگه دختر بدی هستی و سوء استفاده میکنه؟ 

اگه نفرستم میگه عقب افتاده ای؟، میدونم خیلی موضوع مهمی نیست ولی واسه م سواله، عکس بدیم یا ندیم؟، چون من میگم محدودیتی ندارم ولی دلیل بر این نیست دختر بدی باشم. نمیخوام ساده بازی در بیارم عکس بدم بذاره بره. 

ذهنیتم یه جوری شده نسبت به این موضوع چون یه پسر خوشتیپ با اخلاق استوری کرده بود دختری که هیج جا حتی یه عکسم ازش نیست لایق دوست داشتنه. تعجب کردم پس چرا از دخترها عکس میخوان و اگه کسی نفرسته میگن خزی و این ها؟ 

راهنمایی کنین لطفا

فریب دختران:

ترفندهایی پسران دخترباز برای سوء استفاده از دختران صاف و ساده

عکس با لباس راحتی بفرست اندامت رو ببینیم

باید عکس از کل بدنت رو بفرستی تا من ببینم تو رو میپسندم یا نه

احساس میکنم از سادگی من سوء استفاده شده

احساس می کنم ازم سوء استفاده شده بدون اینکه بفهمم

مذهبی نماهایی که ادعای پاکی شون میشه خیلی خطرناک هستند

شکست عاطفی خوردم، خیلی احساس خالی بودن دارم

نگرانی در مورد سوء استفاده از احساس خانم ها

ازدواج با دختری که قبلا ازش سوء استفاده جنسی شده

چرا بعضی از دخترها آگاهانه میرن دنبال پسران سوء استفاده گر



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)