با سلام

میخواستم در این مورد هم فکری کنیم که آیا با ازدواج نیازهای عاطفی یه دختر برطرف میشه؟

تاکید میکنم که نیاز عاطفی فقط مد نظرمه و به نیاز جنسی کاری ندارم و میدونم که آقایون هم نیاز عاطفی دارند ولی شدت این نیاز در خانم ها بیشتره. از اون جا این سوال برام پیش اومده که خانم های متاهلی که اطرافم هستند اکثرا از زندگی مشترک شون زده شدند. میخواستم ببینم این که من دختر فکر میکنم این نیاز عاطفی ام باید با همسر آینده ام برآورده بشه، درسته یا اشتباه؟، آیا آقایون توان و یا حوصله برای برطرف کردن این نیاز خانوم ها رو دارند؟

آیا این نیاز خانوم ها افراطیه و اون ها باید به حداقل ها قناعت کنند یا اینکه باید سرشون رو به کار دیگه ای گرم کنند یا مثلا درگیر بچه شون بشن که از همسر تقاضای محبت نداشته باشند؟، آیا در طبیعت آقایون چنین زمینه ای برای رفع نیاز خانم ها به محبت گذاشته شده؟

ممنون میشم به سوالام جواب بدید چون فوق العاده ذهنم رو مشغول کرده. لطفا همه مشارکت کنید به خصوص افراد متاهل که تجربه دارند.

بیشتر بخوانید

اصلا خانمم رو از ته دل دوست ندارم

راز مطیع بودن زن در مقابل شوهر

احساس می کنم خانمم داره ازم سوء استفاده میکنه

خانمم کجای زندگی من قرار داره ؟

چکار کنم تا خانمم خوشبختی رو حس کنه ؟

چطور با محبت کلامی عشقم رو به خانمم نشون بدم ؟

چکار کنم خانمم عاشقم بشه ؟

چطوری ناز خانمم رو بکشم ؟

میخوام خانمم رو عاشق نگهش دارم و حتی عاشق ترش کنم

یک زن، برای خوشبختی، از شوهرش چی میخواد ؟

همیشه باید ناز زن رو کشید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)