سلام

دختری 18 ساله هستم که از بچگی با پسر عموم که یک سال از من بزرگترن بزرگ شدم و برادری ندارم و به ایشون همیشه به چشم برادری نگاه میکردم که همیشه حمایتم میکنن و رابطه دوستانه ای داشتیم و خانواده هامون بهم نزدیکن و رابطه بدی تا بحال بین خانواده ها نبوده تا یک ماه پیش.

مشکلی که هست شاید درد و دل باشه...، 1 سال پیش به من پیام دادن که بهم علاقه مند شدن (شاید بگین بخاطر شرایط سنی و بلوغه) و بارها از طریق فضای مجازی ابراز علاقه کردن و هر بار از حس من میپرسیدن و منم هر دفعه نمیتونستم موضوع رو هضم کنم به دلیله این بود که من حتی یک بار هم به ایشون به جز برادری چیز دیگه ای ندیدم و حس ایشون رو نسبت به خودم رو غیر منطقی میدونستم و این فکر که به من علاقه دارن حالم رو بد میکرد و از طرفی عذاب وجدان میگرفتم که نکنه ناراحتش کردم و میگفتم به جز برادر برام چیز دیگه ای نیستن.

رابطه م رو باهاش خیلی محدود کردم و ایشون فکر میکنن که من الکی دارم ناز میارم و مغرور شدم، ولی اصلا این طور نیست، چرا این تفکر رو که اگه دختر بگه نه یعنی آره رو انقدر جدی گرفتین و تبدیل به واقعیت کردین؟، همین باعث پافشاری بیهوده شده از طرف جنس مخالف، که هنوز هم که یک سال میگذره پیام هاشون ادامه داره، از علاقه ای که دارن و نمیدونم چرا نمیتونن حسی که بهم دست داده رو از طرف خودشون درک کنن.

حتی این موضوع رو با مادرشون در میون گذاشتن برای خاستگاری و به مادرم گفتم که رد کنن چون نمیتونم حسی که دارم رو عوض کنم، من برادرانه دوست شون دارم نه چیز بیشتری، و همین باعث شروع یه سری اختلاف ها بین خانواده شده.

کاش یه کم بیشتر به این جک و طنز هایی که الکی جدی شون گرفتین و به حرف هایی که توی فضای مجازی میزنین دقت کنین...

کاش ...


مرتبط با رد کردن خواستگار :

جواب قاطعانه دادن خیلی بهتر از امید واهی دادنه

دختران گرامی، لطفا موقع جواب "نه" دادن به پسر، ادب رو رعایت کنید!

می خواستم به دختری ابراز علاقم کنم که مغرورانه و قلدرانه جوابم رو داد

روش جواب منفی دادن به خواستگاری مستقیم از دختر

چرا آقایون علت جواب نه رو نمی پرسند؟

ممکنه الان از جواب ردی که بهم داده پشیمون شده باشه ؟

تا از کسی جواب قطعی رد نشنیدیم یه خواستگاری دیگه بریم یا نه ؟

چطور به پسری که خیلی دوستم داره جواب رد بدم ؟

چطور میشه فهمید جواب رد قطعیه یا ناز کردنه؟

وقتی یک پسر خواستگاری میکنه چه جوابی بدیم؟

رفتم خواستگاری، نه جواب مثبت دادن نه منفی

اگه جواب رد شنیدید نفرین نکنید

دختر مورد علاقم جواب درستی نمیده

نه میتونم جواب منفی بدم نه مثبت


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فامیلی (۸۹ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار فامیل (۲۹ مطلب مشابه)