مناجات قشنگ من با خدا، خبر از ایجاد یک تغییر می‌خوام بهتون بدم. الان که این مطلب رو ارسال میکنم در حرم نشستم، من همیشه آدم معتقد و قوی ای بودم و از یاد خدا قافل نمی‌شدم. اما چند ماه شد که بعد از یک سری شکست های کاری از نماز و حرم و ... غافل شدم. الان که اینجا هستم اشک از چشمام جاری شده، چه آرامشی دارم وقتی که کنار ضریح نشستم واقعا چه آرامشی...

آخه یه مدت بود که نیومده بودم، من آدم مذهبی ای نیستم ولی نماز و رزوه و حلال و حرام رو رعایت میکردم با جنس مخالف رابطه نداشتم و یه پسر سی ساله مجردم.

ولی در چند ماه قبل دلم گرفته بود و به خاطر تنهایی اشتباه کردم که رفتم به خیلی ها رو زدم، به خاطر کار به خاطر همه چی، و الان که اینجا هستم میفهمم که اشتباه کردم در این مدت آرامش نداشتم فقط در حال دویدن بودم.

چه دخترهایی که حتی شخصیتم رو پایین آوردم به خاطرشون که مثلا بهشون ابراز علاقه کنم به قصد ازدواج، ولی اون ها دنبال دوستی بودن و من هم چون پسر ساده و دل نازکی بودم خیلی دلم هی می‌شکست. به هر حال من نتونستم بلاخره دختری پیدا کنم ولی کلا فهمیدم ... !

من چون شرایط زیاد عالی ای ندارم و مشکلات اقتصادی هم که هست و شرایط خانوادگی خوبی هم ندارم گفتم که شاید بشه که کسی عاشقم بشه و این طوری بتونم شرایط رو شاید آسون تر کنم.

ولی فهمیدم هم این اشتباه هم اشتباهه که کلا چه سنتی و چه غیرسنتی بخوام دنبال این باشم که با ازدواج به آرامش برسم!، یعنی اون قدر از جنس مخالف دل زده و بیزار شدم، اونقدر رفتارهای مسخره ای دیدم و افکار بد که قطعا برای مدتی فاصله میگیرم از این موضوع و فقط و فقط از خدا می‌خوام.

من خیلی ناراحت شدم، به خیلی ها رو زدم که بهم کمک کنن، برای ازدواج برای همه چیز. ولی همه آدم ها ناامیدم کردن، همه دلم رو شکوندن. همه توهین و مسخره کردن. یه پسر سالم جایی در این دنیا نداره. این دنیا دیگه جای زندگی نیست.

از این به بعد می‌خوام هر روز این دعا رو بخونم قبل از خواب و سر نمازها.

اینجا حرم امام رضا علیه السلام یا قم نیست، یه حرم قشنگیه توی یه قسمتی توی شمال. خیلی قشنگ و بزرگ و آرامش بخش و خوب. بعد از اینکه مناجاتم رو اینجا نوشتم و دکمه ارسال رو میزنم پا میشم از حرم میرم بیرون و خونه.

تمام این متن در حرم و با حس و حال تولد دوباره و چشم های اشکی نوشته شده و انگار خدا دوباره نجاتم داده.

مناجات من با خدا در این لحظه:

خدایا همیشه من رو از بدی ها دور نگه دار و کاری کن تا فقط به سمت آدم های خوب برم و خوب ها بیان به سمتم، کاری کن فقط به سمت کارهای درست برم، کاری کن فقط در مسیر پاک و درستت باشم، کاری کن که به سمت ارزش ها حرکت کنم.

خدایا خداوندا، ثروتی به من بده تا از هر کسی بی نیاز باشم حتی پدرم، دختری سر راهم قرار بده مثل خودم که پاک زندگی کرده باشه، که دوست نشده باشه که دستش به جنس مخالف نخورده باشه، همسری برای من باشه که همراهم باشه، در شادی و غم در گرفتاری و خوشحالی در دارایی و نداری و در بیماری و سلامتی غم خوار و همدم من باشه.

همسری غیر فمینیست که نه تنها همسر بلکه دوستم باشه و در محبت کردن به من پیشقدم باشه، منتظر نمونه که من کاری کنم که اون کاری کنه، همسری که مادر خوبی برای فرزندانم باشه، همسری که من لایق اون باشم و بتونم متقابلا احساس خوشبختی براش ایجاد کنم.

همسری با انسان و با حجاب که فقط خودش رو برای من زیبا و برهنه کنه نه برای همه!، همسری امانت دار و متعهد که از اون اطمینان داشته باشم، اونقدر به من دارایی بده تا همسرم رو از هر چیزی بی نیاز کنم، اون رو به مسافرت ببرم، برای خودم هر چیزی می‌خوام بخرم.

و به ازدواج جوون ها کمک بکنم، جوون هایی که مثل من دوست دارن ازدواج کنن ولی شرایطش رو ندارن، همسری به من بده نه کم توقع، بلکه توقعات معقول و در حد توانایی هایم از من داشته باشه، همسری که از بودن با من خوشحال باشه و من از بودن با اون خوشحال باشم.

خدایا اون قدر ثروتمندم کن تا دیگه برای ریالی محتاج دیگران نباشم، همسری به من بده که وقتی ثروتمند نبودم به خاطر وجود و پاکی ام و وقتی ثروتمند بودم بدون در نظر گرفتن اون ها، فقط برای خودم سراغم بیاد و تمام مادیات ذره ای براش ارزش نداشته باشه. 

خدایا همسری که واقعا به من آرامش بده و من به اون آرامش بدم و هر دو در کنار هم واقعا به آرامش برسیم و هدف فقط خوردن و خوابیدن و مسافرت نباشه و هدف رسیدن به کمال باشه.

خدایا خداوندا من آرزویی جز تو ندارم پس اگر نمیتونی این چیزهایی که ازت خواستم رو به من بدی، ببخشید، ولی من دیگه تحمل زندگی توی این دنیا رو ندارم. من تحمل بی حجابی رو ندارم، من تحمل این همه فشار رو ندارم، تحمل بی پولی ندارم.

پس حداقل یه کاری برای من بکن:

من رو هر چه زودتر از این دنیا ببر.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه) درد دل های پسران (۹۷ مطلب مشابه) مسائل پسران دهه شصتی (۴۳ مطلب مشابه)