دوستان سلام

من یه سوالی از همه ی دختر خانم ها دارم؛

من دو سالی میشه که به دختری از اقوام مون علاقه دارم و این علاقه رو با مادرم در میون گذاشتم و اون هم با یکی از اقوام برای اینکه آمار اون دختر رو در بیاره که خواستگار داره یا نه صحبت کرد.

متاسفانه یا خوشبختانه این موضوع لو رفت و الان همه اقوام و آشناها از این موضوع خبر دارن و با کنایه به من میگن. تا جایی که میدونم این موضوع به گوش اون دختر خانم هم رسیده ولی من به دلیل شرایط مالی و خانوادگی و مشکلاتی که دارم نمی خوام خواستگاری کنم.

حال سوال من اینه که اگه بفهمید که پسری عاشقتونه و بهتون علاقه داره چقدر ذهن تون درگیر میشه؟و چقدر بهش فکر میکنید؟

ممنون میشم جوابم رو بدین

مرتبط با قصد ازدواج بدون داشتن امکانات:

به خاطر آینده ی مبهم، می ترسم برای ازدواج به کسی پیشنهاد بدم

19 سالمه، به دختر همسایه علاقمند شدم، چکار کنم؟

از یکی از همکلاسی هام خوشم میاد اما پیش نیاز های ازدواج رو ندارم

20 سالمه، نمی تونم دختر مورد علاقم رو فراموش کنم

یه پسر 18 ساله ام، از کجای دلم بگم براتون؟!

خانواده فشار میارن ازدواج کنم اما شغل ثابتی ندارم

عاشق شدم ولی سربازی نرفتم، شغل خوب هم ندارم

قصد ازدواج دارم اما درآمدی ندارم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) قصد ازدواج بدون داشتن امکانات (۱۱ مطلب مشابه)