سلام دوستان 

میخوام در مورد یه سری مسائل نظر خانم ها رو بدونم؛

اگه مردی تو خونه ظرف بشوره و بعضی اوقات غذا درست کنه، زشته؟؛ من الان حدود هفده سالمه, میخواستم این عادت رو داشته باشم یا نه؟

چون مادرم معمولا خیلی زحمت میکشه برای غذا درست کردن و من خودم گاهی اوقات ظرف میشورم و بعضی اوقات کتلت درست میکنم تو خونه و بقیه غذا ها رو هم دارم یاد میگیرم!

آیا این کار زشته برای یک مرد؟، من منطقم بهم اجازه نمیده که همیشه مادرم این کارها رو انجام بده چون اونم آدمه، ربات که نیست، پدرم هم از اون آدم های خشکه که اصلا کمک نمیکنه و من دارم بر عکس اون پیش میرم و دوست دارم به مادرم تو کارهای خونه کمک کنم و اگه تو آینده اگه ازدواج کردم این کارها رو انجام بدم یا نه؟

مرتبط با همسرداری:

احساس میکنم برای شوهرم دلنشین نیستم

شوهر چقدر باید به زن محبت کنه ؟

مشکلات مالی برام هیچه اگه شوهرم بهم محبت کنه

چرا کلام شوهرم محبت آمیز نیست ؟

خلاء محبت شوهر با هیچ کلاس رفتن و ورزش کردنی پر نمیشه

چیکار کنم تا شوهرم محبت کلامی رو یاد بگیره ؟

نحوه ارتباط کلامی و محبت بین زن و شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

4 اصل برای افزایش محبت بین زن و شوهر

شوهرم با اخلاقه ولی نمی تونه محبت کنه

غر زدن، سرزنش کردن و منت گذاشتن اثر مثبتی روی شوهر نداره

نکاتی برای شوهرداری - خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در زن داری (۳۳۷ مطلب مشابه) مشورت در شوهرداری (۸۱۱ مطلب مشابه) مسائل زناشویی خانم ها (۵۴۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران (۴۷ مطلب مشابه)