سلام

همه ما نظراتی رو تو این وبلاگ دیدیم که یه پسر رفته خواستگاری دختری یا خانواده سطح پایین تر از خودش و بعضا خیلی پایین تر. اما با توقعات نجومی اون ها مواجه شدن و رفتن. این یه حقیقته که همه مون مشابهش رو یا دیدیم یا تجربه کردیم با حداقل شنیدیم از اطرافیان. 

اگر از دید علم اقتصاد نگاه کنیم یه پدیده مشابه ای اون جا وجود داره که به شکست مکانیزم بازار معروفه که اقتصاد خونده ها میفهمند منظورم چیه.

حالا سوالم اینه که به نظرتون چرا این اتفاق رخ میده و درمان اون در سطح جامعه چیه؟، سرنوشت دختری که حتی باباش هیچی نداره ولی تحت تاثیر اینترنت و ... انتظاراتش در حد پرنسس هست چی میشه؟

ممنون

مرتبط:

ازدواج با دخترانی که اشتباها به کم توقعی معروف شدند

نامزدم بیشتر از حد انتظار ازم توقع داره

آقایون بگن من یه دختر پر توقع هستم ؟

توقعات عجیب دختران و پسران امروزی

مدرک گرفتن دختران باعث میشه توقعات شون بالا بره ؟

این که خواستگار ماهی 4 میلیون درآمد داشته باشه توقع زیادیه ؟

توقعات دخترانی که پدرشون درآمد کمی داره در چه هست ؟

توقع بالاست؟ مهریه زیاده ؟ پاشو برو یه جا دیگه خواستگاری

می خوام توقعم رو برای ازدواج کردن پایین بیارم

چه توقعاتی از همسر آینده تون دارید ؟

من با داشتن همچین معیارهایی پر توقعم؟!

توقعاتی که از طرف مقابل برای ازدواج دارید رو خودتونم دارید ؟

یه دختر مطلقه باید سطح توقعاتش رو در ازدواج مجدد پایین بیاره ؟

با توقع کم زندگی خوبی داشته باشیم

توقعات خانم های مذهبی از خواستگارشون چی هست ؟

توقعم از دید دختران تهرانی در چه حده ؟

27 ساله شدم، دلم می خواد یک مرد کنارم باشه

در 53 سالگی هنوز مجردی رو تجربه می کنم

مدتی هست که دلم عاشقی کردن می خواد

همه چیزمون رو الکی و برای هیچ باختیم

سی و دو سالمه ، آیا شانسی دارم که یه خواستگار هم سطح سراغم بیاد ؟

دخترم، همیشه درس برام مهمتر از ازدواج بود ولی ...

شاید تقدیرم این بوده که مهر خواستگارام به دلم نشینه

دختری 37 ساله و مجردم، نمیدونم سرنوشتم چرا اینجوری شد ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل گوهران کشف نشده (۱۳۳ مطلب مشابه) ازدواج و مسائل درک نشدگان (۱۰۲ مطلب مشابه) مسائل پسران دهه شصتی (۴۳ مطلب مشابه) مسائل دختران دهه شصتی (۴۸ مطلب مشابه) توقعات بالا در ازدواج (۱ مطلب مشابه)