سلام
دوستان من مشکلی دارم دوست دارم اگه کسی میتوه کمکی بکنه. ممنون
من دختری هستم 24 ساله. راستش تا حالا زیاد به ازدواج و اینا فکر نمیکردم ولی خب 1 سالی هست دارم فکر میکنم .
من 1 مشکلی دارم . من چهره ی کاملا معمولی دارم و بیشتر شبیه پدرم هستم. زشت نیستم اما اصلا خوشگل هم نیستم. معمولی . البته خودم با قیافم مشکلی ندارم. شکر خدا سلامتی داده 4 ستون بدنم سالمه .
ولی مشکلی که هست من 2 تا برادر دارم هر دوشون خیلی زیبا و خوش تیپ هستند. شبیه دایی هام هستند. به شدت این مساله من رو تحت تاثیر قرار داده. به چه شکل؟
به این شکل که من خب طبیعتا به قیافه ای که دارم افرادی که خواستگاریم میان که البته زیاد هم نیستند متناسب با شرایط من هست . یعنی قیافشون در حد خودمه . گاهی پایین تر .
من تصوراتم از 1 پسر همون تصوراتی بود که از برادرام داشتم ( رابطم باهاشون خوبه ) برای همین نمیتونم ازدواج کنم. خواستگارام در سطح برادرم نیستند. من میل و رغبتی بهشون ندارم . اصلاااا

دوست دارم همسرم خوش تیپ و امروزی و زیبا باشه. که نمیشه چون خودم خوشگل نیستم
مادرم متوجه شده. غیر مستقیم بهم میگه باید توقعتو بیاری پایین . چجوری بیارم پایین دقیقا چکار کنم ؟ از چه کاری استفاده کنم برای پایین اوردن توقع ؟
اخرین خواستگارم مرداد اومده بود. انصافا قیافه و وجناتش مناسب من بود. به اصرار مادرم جلسه دوم هم اومدن. واقعا نمیتونستم تحملش کنم. حرف میزد حواسم بهش نبود. همش قیافه و تیپ و سر و شکلشو بر انداز میکردم. با داداشام مقایسه میکردم مثل مقایسه لامبورگینی با پراید بود. :( ، من روانیم نه؟
تا اخر عمرم تنها میمونم. چرا من این قدر بدبختم اخه؟

مرتبط:

ازدواج با دخترانی که اشتباها به کم توقعی معروف شدند

نامزدم بیشتر از حد انتظار ازم توقع داره

بعد از عقد متوجه شدم که خانمم پر توقع و ولخرجه

آقایون بگن من یه دختر پر توقع هستم ؟

توقعات عجیب دختران و پسران امروزی

مدرک گرفتن دختران باعث میشه توقعات شون بالا بره ؟

این که خواستگار ماهی 4 میلیون درآمد داشته باشه توقع زیادیه ؟

توقعات دخترانی که پدرشون درآمد کمی داره در چه هست ؟

توقع بالاست؟ مهریه زیاده ؟ پاشو برو یه جا دیگه خواستگاری

چه توقعاتی از همسر آینده تون دارید ؟

من با داشتن همچین معیارهایی پر توقعم؟!

توقعاتی که از طرف مقابل برای ازدواج دارید رو خودتونم دارید ؟

یه دختر مطلقه باید سطح توقعاتش رو در ازدواج مجدد پایین بیاره ؟

با توقع کم زندگی خوبی داشته باشیم

توقعات خانم های مذهبی از خواستگارشون چی هست ؟

توقعم از دید دختران تهرانی در چه حده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) موانع ازدواج (۴۹ مطلب مشابه)