سلام

یک سوال از خانم های محترم دارم که امیداوارم پاسخ بدید .

ببخشید من داخل این روزهای عید چون کارم تعطیله به خاطر همین نهایت استفاده رو از خانواده برتر دارم میبرم، بعد از عید یه مقدار فعالیتم متعادل تر میشه چون هر روز باید برم سر کار . 

سوال:

چرا بعضی از دخترها دوست دارن دروغ بگن و سر همسر آینده خودشون رو کلاه بذارن؟ آیا این فریب در ازدواج محسوب نمیشه!؟ واقعا من میخوام سوال بکنم و میخوام بدونم که چرا زندگی رو (بعضی) دخترها با صداقت شروع نمیکنن؟ آیا این یک تکنیک ناپاک و نادرست و بسی فریبنده برای ازدواج نیست که خودشونو کم توقع نشون بدن ولی بعد از عقد پسر رو بیچاره کنن؟

یک مثال میزنم براتون؛

خواهر من به من گفت که داداش، بعضی از دخترانی که میگن دخترها طلا دوست ندارن حقیقت رو نمیگن، گفت من هر دوستی داشتم در دوره مدرسه و دانشگاه مذهبی و غیر مذهبی، دارای وضعیت مالی خوب و بد، همه طلا دوست داشتن.

ولی گفت خیلی از دخترها باباشون پول نداشته براشون طلا خرید بکنه به خاطر همین مامان دختره همه جا همیشه میگفته که دخترم طلا دوست نداره و از طلا خوشش نمیاد و خود دختر هم هر جا میشینه همینو میگه .

بعد آوازه این دختر خانم بساز و کم توقع همه جا میپیچه و میگن که دختر فلانی اصلا طلا دوست نداره چقدر خانومه، چقدر بسازه، یه مانتو داشته، یک سال همون رو پوشیده!

بعد خواهرم ادامه صحبت هاش گفت که همین رفیق هام وقتی ازدواج کردن سالی ده تا مانتو خرید میکردن و تمام دست هاشون پر از طلا بود! باز هم سوال میکنم آیا صداقت چیز بدیه؟

باز هم تکرار میکنم گفتم (بعضی) که به خیلی ها بر نخوره .


مرتبط:

نامزدم بیشتر از حد انتظار ازم توقع داره

بعد از عقد متوجه شدم که خانمم پر توقع و ولخرجه

آقایون بگن من یه دختر پر توقع هستم ؟

توقعات عجیب دختران و پسران امروزی

مدرک گرفتن دختران باعث میشه توقعات شون بالا بره ؟

این که خواستگار ماهی 4 میلیون درآمد داشته باشه توقع زیادیه ؟

توقعات دخترانی که پدرشون درآمد کمی داره در چه هست ؟

توقع بالاست؟ مهریه زیاده ؟ پاشو برو یه جا دیگه خواستگاری

می خوام توقعم رو برای ازدواج کردن پایین بیارم

چه توقعاتی از همسر آینده تون دارید ؟

من با داشتن همچین معیارهایی پر توقعم؟!

توقعاتی که از طرف مقابل برای ازدواج دارید رو خودتونم دارید ؟

یه دختر مطلقه باید سطح توقعاتش رو در ازدواج مجدد پایین بیاره ؟

با توقع کم زندگی خوبی داشته باشیم

توقعات خانم های مذهبی از خواستگارشون چی هست ؟

توقعم از دید دختران تهرانی در چه حده ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) شناخت قبل از ازدواج (۱۵۲ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)