سلام

من یک پسر 25 ساله هستم و شش ماهه نامزد کردم ولی الان به شدت پشیمونم . درآمد من در ماه یک میلیون و دویسته و خودم لیسانس دارم و سربازیم رفتم و قراره کنکور ارشد شرکت کنم .

دقیقا پارسال این موقع پدر مادرم گیر دادن که ازدواج کنم گفتن بریم خواستگاری یکی از دخترای همسایه منم قبول کردم و رفتیم خواستگاری همه چیز خوب بود اونا هم هم سطح خانواده ما بودن و منم کار داشتم و بعد شش ما عقد کردیم ولی بعد عقد متوجه شدم که دختر خانم به شدت پر توقع ولخرج و اهل چشم و هم چشمیه .

از همون اول که رفتیم سرویس طلا بخریم یک سرویس گرون برداشت و من هرچقدر التماس کردم که یکم ارزونتره رو برداره قبول نکرد بعد اون هم انقدر رو دستم خرج گذاشت که الان بدهکارم جدیدا گیر داده که گوشی سه میلیونی می خواد یعنی حقوق دو ماه و نیم من دیگه دیوونه شدم نمی تونم برای عروسی پول جمع کنم و از طرفی دلسرد شدم علاقم بهش تبدیل شده به تنفر دوست دارم جدا شم .

از طرفی هم مهریه 1371 تاییشم ندارم بدم به نظرتون من بدبخت پشیمون چیکار کنم در ضمن هیچ معاشقه ای در دوران عقد نداشتیم و فقط موقع بیرون رفتن  دست همو می گرفتیم با خودش بارها حرف زدم به من میگه زن گرفتی باید خرج کنی به مادرشم گفتم میگه عیبی نداره زنته دیگه .

 خلاصه الان کاملا از ازدواج کردن پشیمونم اگه برگردم به عقب هیچوقت ازدواج نمی کنم و الان ازش فراریم دارم کم کم دیونه می شم با مامانم نشستم صحبت کردم گفتم مقصر اصلی تو و بابا هستید هی پاتونو کردید تو یه کفش که زن بگیر حالا منو بدبخت کردید گذاشتید اونور .

اینقدر بحثم تو خانواده با پدر مادرم زیاده که آخر سر پدرم گفت طلاقش بده مهریشو قصد بندی می کنن میشه 110 سکه یک جور پرداخت می کنیم منم موندم زندگی شروع نکرده طلاق بگیرم دارم دیوونه میشم .


مرتبط:

ازدواج با دخترانی که اشتباها به کم توقعی معروف شدند

نامزدم بیشتر از حد انتظار ازم توقع داره

آقایون بگن من یه دختر پر توقع هستم ؟

توقعات عجیب دختران و پسران امروزی

مدرک گرفتن دختران باعث میشه توقعات شون بالا بره ؟

این که خواستگار ماهی 4 میلیون درآمد داشته باشه توقع زیادیه ؟

توقعات دخترانی که پدرشون درآمد کمی داره در چه هست ؟

توقع بالاست؟ مهریه زیاده ؟ پاشو برو یه جا دیگه خواستگاری

می خوام توقعم رو برای ازدواج کردن پایین بیارم

چه توقعاتی از همسر آینده تون دارید ؟

من با داشتن همچین معیارهایی پر توقعم؟!

توقعاتی که از طرف مقابل برای ازدواج دارید رو خودتونم دارید ؟

یه دختر مطلقه باید سطح توقعاتش رو در ازدواج مجدد پایین بیاره ؟

با توقع کم زندگی خوبی داشته باشیم

توقعات خانم های مذهبی از خواستگارشون چی هست ؟

توقعم از دید دختران تهرانی در چه حده ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل رفتاری دوران عقد (۴۷۲ مطلب مشابه)