سلام به همه دوستان

من یه دختر ١٩ساله هستم که یه برادر  و خواهر نوجوان دارم، مشکلی که دارم تو خانواده ما کسی حرمت ها رو نگه نمیداره، نمیدونم چیکار کنم، برادرم تو خونه خیلی راحت میگرده پیرهن نمیپوشه و با یه شلوارک میچرخه، بهش هم که چیزی میگیم بدتر لج میکنه به مادرم میگم که تو لااقل چیزی بهش بگو هیچی نمیگه، میگه آخه پسر گلم چی بگم که این همه بزرگ شده یه جورایی هواش رو داره، پدرم هم مثل مادرم که از گل باریک تر بهش نمیگن .

گاهی اوقات از حمام در میاد با همون یه شورت (با عرض معذرت) میچرخه، از برجستگیش میشه فهمید که ...، (من از خواهرم خیلی می ترسم، آخه سنش کمه برادرم هم که اصلا ملاحظه نمیکنه)، به وسایل شخصیم میره دست میزنه هر چقدر که بهش میگم بدتر لج میکنه، نمیدونم چیکار کنم، چطور باهاش برخورد کنم که این کار ها رو نکنه یه کم آدم بشه؟

اگه ممکنه کمکم کنید؟


بیشتر بخوانید ...

علت بی حجابی مردهای نسل جدید چیه؟

پوشش آقا پسرها تو خانواده چطور باید باشه؟

هر وقت مردها مثل زمان قدیم لباس پوشیدند منم چادر می پوشم

مضرات پوشیدن شلوار های فاق کوتاه و تنگ برای آقایان

آیا پوشیدن شلوار تنگ برای پسران ایرادی دارد؟

ممنوعیت پوشیدن لباس آستین کوتاه توسط رانندگان تاکسی


پیشنهاد:

چقدر به دخترهام در خونه از لحاظ پوشش آزادی بدم؟

دادن اعتماد به نفس به دختران خردسال در مورد زیبایی ظاهری

از ایده های تربیتی تون برای داشتن فرزند صالح بگید

تو رو خدا یه کم با بچه هاتون مهربون تر باشین

نحوه پوششم تو خونه جلوی دختر چهار ساله ام باید چه جوری باشه ؟

آیا شما بدنبال مطیع بودن فرزندانتان هستید ؟

لطفا بچه هاتون رو محدود نکنید

تلاش کنیم پدر و مادر خوبی باشیم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تربیت جنسی پسران (۶۳ مطلب مشابه) تربیت جنسی دختران (۵۲ مطلب مشابه) تربیت رفتاری پسران (۱۲۳ مطلب مشابه) تربیت رفتاری دختران (۱۱۰ مطلب مشابه) تعامل با خانواده (۵۱۹ مطلب مشابه)