گیلاسی :

واقعا بهتر از این  تو بازار چیزی پیدا نمیشه ؟

چرا یک پسر شلواری میپوشه که معذرت میخوام خطوط شلوار زیرش مشخصه و معذرت میخوام سایز  ... رو هم به نمایش میگذارن یا کاملا کمرشون برهنه میشه و باسن مشخص میشه.

 خدا رو شکر با دیدن این جور چیزها تحریک نمیشم که بخوام بگم دلیل حرفم اینه نمیخوامم جبهه گیری کنم و بگم حالا مشکل حجاب خانوما درست شده که به پسرا گیر بدم ولی این شلوار واقعا به یک مرد آسیب مبرسونه.

اما این شلوار ها علاوه بر اینکه با شخصیت انسانی مخالفه چند وقت پیش که تحقیقاتی در این مورد میکردم بلاخره به یک نتایجی رسیدم و دوست داشتم نتیجه رو به داداشای گلم هم بگم.

شلواری که فاق آن ها کوتاه است از آن طرف پیراهن های تنگ و کوتاهی که لازمه اش این است که بخشی از اندام وی پیدا باشد علاوه بر اینکه با شخصیتم محترم یک مرد متضاد است در علم پزشکی  که  اورولوژیست ها ( اورولوژیست یعنی متخصصین  مجاری ادرار و دستگاه تناسلی مردانه )  در مورد آن تحقیقاتی انجام داده اند به نتایج عجیبی دست یافته اند.

دانشمندان سوئد نحقیق کرده اند پوشیدن شلورهای جین تنگ زمینه ی ناباروری  مردان را ایجاد می کند.

جالب است که در خود سوئد هم  این تحقیقات انجام شده است که در سال 1970 یعنی تقریبا 45 سال پیش میزان ناباروی مردان سوئدی نسبت به کشورهای دیگر خیلی بالا بوده است.

 بعد از این موضوع  محققان کشور سوئد به سرعت دست به کار شدند تا دلیل ناباروی مردان را پیدا کنند اما در نهایت به این نتیچه رسیدند که میزان ناباوری مردان بعد از وارد شدن این نوع شلوار (یعنی شلوار جین تنگ و مشخصا فاق کوتاه ) باروری مردان را به طرز معنا داری کاهش داده است.

و در این نوع تحقیقات  مشخص شده چیزی حدود 30 درصد الی 50 درصد  رواج این نوع پوشش توانسته است در رواج ناباروی مردان تاثیر بگذارد .

یعنی علاوه بر اینکه به شخصیت انسانی مرد بی احترامی می شود به جسم خود نیز ضرر وارد میکند.


بیشتر بخوانید ...

علت بی حجابی مردهای نسل جدید چیه؟

پوشش آقا پسرها تو خانواده چطور باید باشه؟

هر وقت مردها مثل زمان قدیم لباس پوشیدند منم چادر می پوشم

آیا پوشیدن شلوار تنگ برای پسران ایرادی دارد؟

ممنوعیت پوشیدن لباس آستین کوتاه توسط رانندگان تاکسی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)